3 Eylül 2013 Salı

Tatlı Bela - Jamie Mcguire


Yazarı: Jamie Mcguire
Çeviren: Boran Evren
Yayın Hakları: Yabancı Yayınları
www.yabanciyayinlari.com
-  1. Baskı, Nisan 2013, İstanbul

-   427 sayfa (38. sayfada okumayı bıraktım!)

Kitaptan Alıntılar;

* Kitabın yazı dili asla bana göre değildi. Zaten konunun işlenişini de, diyalogları da hiç beğenmedim. 38. sayfada okumayı bıraktım. Zaten birinci bölüm 7. sayfada başlıyor, demek ki 31 sayfa zor okumuşum. Kitaptan üç örnek paylaşıyorum. İlk ikisinde kelimelerin kullanımından rahatsızlık duydum. Son örnekte olduğu gibi gereksiz ayrıntılar kitap okurken beni çok sıkıyor. Televizyonu uzaktan kumandayla açtığını belirtmeye ne gerek var?...

- … alacağım sanırsam.
- Tabii ki de
- America uzaktan kumandayla televizyonu açtı.

Kitabı vikitap üzerinden takas ettim ve dün yeni okuruna postaladım. 
Takastaki mevcut kitaplara bakmak isterseniz buraya lütfen.

                                                        Ağustos 2013

2 yorum:

  1. Açıkcası şaşırdım :) oldukça beğenerek okuduğum bir kitap olmuştu, türkçe kısımları ile ilgili bir şey diyemiyorum önce ingilizcesini okumuştum ve sonra türkçesini inceledim beni konuyu bildiğimden sanırım rahatsız etmedi. :) travis maddox fanı biri olarak onu sevmemene üzüldüm.. :( yorumuna sağlık.

    Sevgilerle
    Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplar herkese başka açar sayfalarını:)
      Yorumun için teşekkür ederim.
      Keyifli okumaların daim olsun.
      Sevgiler.

      Sil