3 Eylül 2013 Salı

Kapağı Çatlak Cd'miz de Geldi D&R'dan!!!

D&R'dan 21 Ağustos'ta verdiğimiz siparişin tedarik edilmesi ve elimize ulaşması bugünü buldu. Siparişlerimizde genelde kitapların yırtık  vs. geldiğini ve özellikle sipariş öncesinde de şikayet maili attığımı daha önce sizlerle paylaşmıştım. Ancak 21 Ağustos siparişimizin elimize ulaşan ilk etabında kitapların paketlenmesinde aynı özensizlikle karşılaşmış ve onu da burada anlatmıştım.
Bugün gelen ürünlerde de şaka gibi yine bir cd'nin kapağı çatlaktı! 


Henüz naylon ambalajı açılmadığından fotoğrafta parlama yapıyor. Biraz daha yakından,


Ve en yakından,


D&R'ın internet sitesi üzerinden iki tane şikayet mesajı yazdım ama kaç gündür bir geri dönüş olmadı. Artık şikayetvar.com'a yazmanın zamanı geldi demek!

Bir de eksik gelen kitabım vardı. Bu kitabı da sevgili arkadaşım Nathalie'nin buradaki paylaşımından sonra alınacaklar listeme not etmiştim.


4 yorum:

  1. Hımm evet canım hoş olmamış, ama güzel şeyler seçmişsin, seçtiğin isimler benim de favorim. Kitabın parasının kesilip gelmediğini anladım dilerim yanlış anlamamışımdır. Konunun halledilmesi gerekirdi elbette. Dilerim bir çözüme ulaşır. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım. Yok kitap geldi ana 13 gün bekledim:) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. e çüş :S çok üzüldüm :( hemen bir şikayet daha istiyorlar bence.
    Enrico Macias'ın bu albümünün kaseti var bizde. Beraber büyüdüklerimdendir, Çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şikayetvar.com'a yazdım ama ses seda yok:)
      Bizde de eski plakları vardı artık günümüz teknolojisini takip edelim dedik:)
      Sevgilerimle canım.

      Sil