16 Nisan 2015 Perşembe

Dez Adında Bir Köpek - John Tovey, Veronica Clark * Bahar Okuma Şenliği 2015

Sevgili Pinuccia'nın düzenlediği 'Bahar Okuma Şenliği' okuma listeme buradan ulaşabilirsiniz.

Listenin 21. sırası: Karakterlerin bulundukları kitaba isim verdikleri dört kitap...



Okuma halleri fotoğraflarıma bakmak isterseniz:

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Dez Adında Bir Köpek / John Tovey, Veronica Clark





DEZ ADINDA BİR KÖPEK
Yazarı: John Tovey, Veronica Clark
Orijinal Adı: A Dog Called Dez
Yayın Hakları: Geoturka Yayımcılık
www.geoturka.com
-   1. Baskı: Haziran 2014
Çeviren: Merve Altıparmak
-   336 sayfa



 Kitaptan Alıntılar;

        * Aynı kelime fazlaca kullanıldığında bana itici geliyor:

         Sf/14
         Hafifçe kıkırdadım.
         Sf/16
         Biraz daha kıkırdadım...
         Sf/19
         ... senin değil, diyerek kıkırdadım.
         Sf/205
         'Aman!' diyerek kıkırdadı...
         Sf/217
         Kıkırdamaya başladım...
         Sf/ 261
         ... kıkırdama sesleri duyuyordum.
         Sf/261
         ... biri kıkırdadı.
         Sf/ 265
         ... aynı şeyi yapıyor, diye kıkırdadı.
         Sf/279
         ... diyerek kıkırdadı ve kolumu tuttu.
            Sf/311
         Kıkırdadım.
         Sf/320

         ... kıkırdamaya başladı.


^-^ KEDİLER ^-^

        * ... kedilerimizden biri yavrulamıştı.

        * ... benden önce kaçmış olan kedi gibi...

        * Bana kediden tut köpeğe kadar her türlü ismi verdiğinde...

        * ...ardından kedi fare oyunu oynadık.

        * ... o bir kedi ve ben onu özlüyorum.


-Yazım-Basım Hataları-

* Sf/31
         ... ayağımı kısıtlıyordular, ama en azından başka birisi onları çoktan gevşemişti.

* Sf/99
         ... oynamamız için gerekli ayarlamaları yapıştı.

* Sf/180
         'Bak sana ne diyeceğim,' dedi sen sonunda.

* Sf/180
         ... normal olmayan bir güç kullanıştım...

* Sf/190
         ... bunu yapak zorundaydım.

* Sf/222
         ... hattın karşı tarafına hakaretler savunmaya hazırlanarak...

* Sf/234
         Fazladan boşluk bırakılmış.

            * Sf/269
         Fazladan boşluk bırakılmış.

                                                                        Okuduğum tarih: Mart 2015


Yazarlar Hakkında Bilgi=
John Tovey, 45 yaşındaki John Tovey, 3 yıl önce kör olduktan sonra tanıştığı Dez adında bir köpek sayesinde yeniden hayata tutunmuştur.
Bu mükemmel birliktelikle, Dez o yıl 'Yılın En İyi Rehber Köpeği' ödülünü kazanır. Tovey ve Dez İngiltere'de yaşıyor ve yaptıkları etkinliklerden kazandıklarını körlerin yararına kullanmak üzere Rehber Köpek Merkezi'ne aktarıyorlar.


Veronica Clark, Ulusal gazeteler ve dergiler için gerçek hayat hikaeyeleri yazan Clark, 25 yıllık bir gazeteci. Halen İngiltere'de yaşamaktadır.


ARKA KAPAK –

John Tovey'in büyük zorluklar içinde geçen hayatı, 42 yaşında kör olmasıyla iyice işin içinden çıkılamayacak bir duruma gelir. Gözleri ile birlikte evini, işini ve neredeyse her şeyini kaybeder. Yapayalnız kaldığını düşünen John'un hayatı, Dez adında bir köpek sayesinde değişecek, hatta hiç ummadığı şekilde eskisinden çok daha iyi olacaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder