26 Mayıs 2016 Perşembe

Alışverişte Isınma Turları:)

Rutin D&R turlarından biriydi. Ama bu sefer trajikomik olan bir yanı vardı:)
Almak için sabırsızlandığım bazı kitaplar vardı ve rafların arasında dolanıp dolanıp birer birer topladım hepsini. Ama nasıl keyifliyim anlatamam...
Sonra kendimi frenledim çünkü önümüzdeki hafta iki ayrı kitap sitesinden internet üzerinden alışveriş yapma niyetim var. 
(Alışveriş yapmayı düşündüğüm sitelerden biri: Eganba. Daha önce alışveriş yapmış ve burada paylaşmıştım. Aslında geçen hafta sipariş verecektim, bu haftaya bıraktım. Şimdi de önümüzdeki haftaya bıraktım. Nedenine gelince, her hafta siparişinizle birlikte bir kitap hediye ediyorlar. İki haftadır hediye edilen iki kitapta ben de var:) O yüzden bende olmayan bir kitap bekliyorum:)
Alışveriş yapmayı düşündüğüm bir diğer site ise: Babil. Eganba ile benzer zamanlarda sipariş vermek için onu da bekletiyorum. Babil.com alışverişimi de şurada paylaşmıştım.)
Bunca kitabı buradan alacağım da acaba ne kadar fiyat farkı var diye de merak etmeden duramadım:) D&R'ın web sitesine girip Algernon'a Çiçekler kitabının satış fiyatına baktım: 14.60 TL. Oysa ben mağazadan alınca 20 TL ödeyeceğim. 
Her bir kitapta benzer fiyat farkı olunca raf raf tekrar dolaşıp aldıklarımı yerine koydum:) Sadece iki kitabı aldım. O da alınacaklar listemde olan kitaplardan olmadığı için.. 

Vee karşınızda Aşkım:) 


Arka kapak yazılarını okuyup aldım ikisini de. Onun dışında hiçbir fikrim yok:)

Bodrum 


Aşkım 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder