29 Mayıs 2016 Pazar

Kapaklardan Kapak Beğen -5- Aşkın ve Savaşın Gündüz ve Geceleri / Eduardo Galeano

Okuduğum kitapların yurt dışı basım kapaklarını veya sinemaya uyarlanmışsa film afişlerini vs. merak eder ve genellikle internetten bakarım. Tabii sadece özgün adıyla basımlarına göz atıyorum.
Aklıma sizlerle de paylaşma fikri geldi ve yeni seri bu şekilde hayata geçmiş oldu:)
Umarım sizlerin de ilgisini çeker...

Kitapla ilgili paylaşımıma göz atmak isterseniz:

Aşkın ve Savaşın Gündüz ve Geceleri - Eduardo Galeano


Sel Yayıncılık'tan okuduğum kitabın kapak tasarımı Gülay Tunç'a ait. İyi ki kedili bir kapak kullanmış. Beni kitaba çeken bu kapak oldu. Çünkü yazar ve kitap hakkında hiçbir bilgim yoktu. Yukarıda kitap paylaşımım ile ilgili verdiğim linkte de anlattığım gibi kedili kitaplar rafım için almıştım. Sonra evde yazarı araştırınca hemen okumak istedim ve çok etkileyici buldum. Latin Amerika edebiyatı yazarlarına zaten büyük bir sempatim var.  


Kitabın orijinal adı: Dias y noches de amor y de guerra.
Yurt dışı kapak tasarımlarından birkaçı:











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder