7 Mayıs 2016 Cumartesi

D&R Sanki Kapı Komşum:)))

Nedense kitaplardan kısa aralıklarla dahi ayrı kalamıyorum. Mutsuz oluyorum. Daha doğru ifadeyle her yeni kitapla yeniden mutlu oluyorum. Mutluluk bana bir kitapçı kadar uzaksa veyahut bir tık kadar uzaksa hiç tutamıyorum kendimi:) Geçen gün babil.com'dan birkaç kitap siparişi verdim. Heyecanla kavuşmayı bekliyorum.
Bugün yine kısa bir D&R turu atma imkanım oldu ve kitaplığımın yeni sakinleriyle eve döndüm.

Külkedisi ve Isaac


Enis Batur'un paylaştığım kitapları:

Kütüphane - Enis Batur *

Kitap Evi - Enis Batur


Poirot 


Külkedisi 


Instagram'da bolca karşıma çıkan ve hakkında çok iyi yorumlar okuduğum bir kitap. Etkileyici ve duygu dolu olduğunu düşünüyorum.

Bodrum 


D&R'ın 9.90'lık kampanyasından birkaç gün önce almıştım.
Poirot 


Üçü bir arada:)


Genelde Paşabahçe'ye her girdiğimde kedili ürünlerle çıkarım ama bu sefer bir istisna oldu:) Sadece bu bardağı aldım.

Bodrum ve Poirot mırkkardeşler:) 


Önceki Paşabahçe paylaşımlarım için:

Paşabahçe Alışverişim ♥



Isaac ve Bodrum ve Külkedisi:) 


Keyifli okumalarınız olsun 😻


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder