21 Mayıs 2016 Cumartesi

Kısa D&R Turu:)

Almak istediğim kitaplar listeme bir bakayım dedim, 400'e yakın kitap birikmiş listemde:)
O yüzden önümüzdeki günlerde az miktarda da olsa internet üzerinden yeni bir kitap alışverişi yapmayı planlıyorum.
Çok güzel de bir sistem oturttum evde. Herkese de tavsiye ederim. Mesela Fazıl beni her kızdırdığında ya da haksız yere bir şey söylediğinde veya sesini normalden fazla yükselttiğinde durumun şiddetine göre hemen bir veya daha fazla kitap alma hakkım doğuyor:) Normalde zaten kitap alışverişlerimde bir sıkıntı olmuyor ama bu sistemle ekstra ekstra kitap ekleyebiliyorum alışverişlerime:)) 
Bugün D&R'da kısa bir tur attım. Aslında pek kitap almak yoktu aklımda sadece rafların arasında dolaşıp kitaplarla ruhumu dinlendirmekti amacım. Çünkü dediğim gibi alınacaklar listemdekilerden minik bir alışveriş düşünüyorum önümüzdeki günlerde. 
Yine de o kadar gitmişken kitaplara ayıp olur dedim ve iki yeni kitapla günü kapattım:)

Kültüy, Fender ve Fındık 


Aslında çok da tarzım olan bir kitap değil. İsmini görünce defter kitaplardan sanıp aldım raftan. Sonra kapağının yapısı çok hoşuma gitti. İçine göz atayım dediğimde de okuduğum bir cümle tam da bugünlerde ihtiyaç duyduğum bir konuda beni sakinleştirdi. Onun için alıp okumak istedim.

Çılgın Balım ve Tıkır minnakmırkbey 


Dini kitaplardan oluşan çok değerli bir rafım var. Bu kitabı da onların arasına katmak istedim.

Tıkkır minnakmırkbey 


Kültüy ve Fındık 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Tıkır minnakmırkbey 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder