8 Eylül 2016 Perşembe

Diren Kitapçı Turum:)

Diren Kitapçı Turgutreis'in göz bebeği bence. 
Hem kitapları hem de hayvanları çok seven bir işletmecisi var. Her daim mama ve su kapları doludur ve gelen her hayvan nasiplenir.
Ara ara kitap tavsiyelerinde bulunur ve hatta bir kez okumam için ödün vermişliği de vardır:) -burada-
En son sevgili Damla ile bir ziyaretimiz olmuştu. -burada ve şurada-
Dün akşam tekrar uğradım.

İsmimin anlamı 'Ay ışığım' olduğu için kitabın ismini görünce hemen ilgimi çekti.


Arka kapak yazısını okuyup sayfalarını bir karıştırayım derken çevirmenlerin ismini görünce hiç düşünmeden alıverdim:)


Engin Geçtan sevgili Ebru Aykaç'ın ısrarla tavsiye ettiği bir yazar. Gümüşlük Tezgah'tan 'Hayat' kitabını almıştım, burada.
Bulmuşken bir kitabını daha edinmek istedim.


Gürkal Gençay çook uzun yıllar önce Antoloji'de takip ettiğim bir şairdi. Kitabıyla karşılaşınca sevindim. Ayrıca Antoloji benim ilk üye olduğum sitedir. Instagram ve Youtube'da kullandığım okuyan oradan beri benimledir:))


İsmi ve kapak tasarımıyla ben de merak uyandırdı.


Özgentürk soyadıyla karşılaşınca acaba Nebil Özgentürk'le akrabalığı var mı diye düşünüyordum ki, yengesiymiş:)


Güzel bir seriymiş...


Severek okuyacağımı hissettim alırken:) Umarım öyle de olur.


Diren Kitapçı Zafer Bey bize bu kitapları hediye etti. Çok teşekkürler:)


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


1 yorum: