7 Eylül 2016 Çarşamba

Kitap, Kedi ve Kırtasiye:)

Çağdaş Yaşamı Destekleme Vakfı'nın bu güzel ürünleriyle karşılaşınca kayıtsız kalamadım. Hem güzel bir amaca hizmet ediyor hem de mırkkklı:)
Ürünlere web sitelerinden göz atabilirsiniz, buraya lütfen:)


Minicik bir kırtasiye alışverişi:)


Veee İstiklal Kitabevi'nden aldığım ikinci el kitaplar...

Kitabın konusunu bilmeden tamamen kapağına mırk vurulup aldım:)) Hatta iç sayfalarının da çok mırk olduğunu gördüm ve daha da bir mutlu oldum.
Sonra yayıneviyle ilgili bilgi ararken şu yazıya ulaştım: buraya lütfen:)


Bodrum 


Saraybosna'da savaşın acımasız yüzüne 10 yaşında tanık olan Zlata'nın günlüğü...
Arka kapak yazısından 'Anne Frank gibi, o da çalınan çocukluğuna ağlarken bir yandan da savaşa tanıklık etti, sonunun Anne gibi olmasından korkarak...'
Anne Frank'ın Hatıra Defteri'ni okumuştum. Paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.


Kedili kitaplar koleksiyonum için görür görmez aldığım bir kitap. 
Kedili kitaplar videolarımı buradan ve şuradan izleyebilirsiniz.


Konularıyla ilgimi çeken kitaplar...


Yazarın okuduğum kitapları:

Mavi Gözler Siyah Saçlar - Marguerite Duras



Sezgin Kaymaz'ın geçenlerde 'Kün' kitabını aldım ancak henüz okumadım.
Kitaplığımdaki köpekli kitaplar videoma buradan ulaşabilirsiniz. 


Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder