28 Ekim 2019 Pazartesi

Atlas Sahaf Alışverişim * 2019

Atlas Sahaf'ın yeri İstanbul Bahçelievler'de. Ama Instagram'da aktif ve güncel olarak satış yaptığı bir profili var, buradan takip edebilirsiniz. Ben alışverişimi Instagram üzerinden yapıyorum.
Atlas Sahaf'tan yaptığınız alışverişler sonucunda Erdem Bey bakın kazancıyla neler yapıyor: Bir kısmını sokak hayvanlarının beslenme ve bakımına ayırıyor. Öğrenci bursu veriyor. Sanat etkinliklerine mümkün mertebe katılıyor ve yanında bir de öğrenci götürüyor. Sattığı kitaplar ise 5 TL, tek fiyat. Bence Erdem Bey bir sihirbaz:) Şaka bir yana çok takdir ediyorum çabalarını.
Aklınızda bulunsun kitap bağışlamak isterseniz Instagram üzerinden Erdem Bey'e ulaşın ve bu güzellikler döngüsüne siz de katılın.








Tavşan Kaç kitabını İmge'den almıştım. Kedili defter de arkadaşımın hediyesi:)



4 yorum:

  1. Hemen bakayım ben de, ne güzel bir tavsiye olmuş. Ayşım o çantaları sen mi diktin? Ne tatlişler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül rahatlığıyla alışveriş yapıyorum, o kadar güzel amaçlara hizmet var ki.
      Yok canım, çantalar da Atlas Sahaf'tan:)))
      Çok öpüyorum ^-^

      Sil
  2. Atlas sahaf evimden tek vasıta ama bilmiyordum yerini. Şirinevlerde bir sahaf var ayda bir uğradığım, kedi besleyen :) Bir sonraki ziyaretimi atlasa yaparım artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, selamımı da iletin lütfen:)))

      Sil