28 Ekim 2019 Pazartesi

Epsilon Yayınevi

Epsilon Yayınları 8 Mart Dünya Kadınlar Günü adına çok güzel bir yazı paylaşmışlardı. O yazıyı ben de blogumda sizlerle paylaşmak istiyorum. Ve tabii ki güçlü üç kadın figürünün kitapları eşliğinde...

Kadının tek bir kimliği yok. Kadının kimlikleri var. O sadece bir anne, bir eş, sadece bir sevgili değil. O aynı zamanda bir doktor, bir mühendis, bir öğretmen, bir yazar, bir ev kadını, bir öğrenci ve çok daha fazlası. 

'Yüzüm tatlı, ama tabiatım yırtıcı.'
                                - Clarice Lispector


Ben, Malala kitabı ile ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

Ben, Malala - Malala Yusufzay 


Son Kız kitabını da okudum, paylaşılmayı bekliyor...


Anne Frank'ın Hatıra Defteri paylaşımımı okumak isterseniz:

Anne Frank'ın Hatıra Defteri - Anne Frank



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder