29 Ekim 2019 Salı

Eyüp Sabri Tuncer Alışverişim

Eyüp Sabri Tuncer markasının kolonyasını çocukluğumdan beri bilirim ve severim. Yıllar geçtikçe başka başka ürünlerini de deneyimleme şansım oldu ve özellikle vazgeçemediklerim var içlerinde. 
Vegan ürünlerinin olması da ayrıca çok hoşuma gidiyor.
Ben internet sitelerinden alışveriş yapıyorum, buradan göz atabilirsiniz.


 Vazgeçemediğim ürünlerinden biri bu sıvı sabun. Hem vegan ürün olması nedeniyle hem de kokusu ve yapısı ile beni cezbediyor. Web sitesi dışında almak isterseniz Bim'de satılıyor.


Oda kokularını da yıllardır severek kullanıyorum. Okyanus Ferahlığı kokusunu en beğendiğim ama ben sipariş verdiğimde stokta yoktu. Şimdi baktım, stokta mevcut:)




Vegan ve doğal diş macunları...
Propolis benim, misvak Fazıl'ın:)



Ambalajı da gayet özenliydi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder