31 Ekim 2019 Perşembe

Fakir Hava Temizleyici

Yaklaşık bir yıldır kullandığım bir ürün. Malum geçen sene ayak bileğimden parçalı kırık sebebiyle ameliyat geçirdim ve on altı adet vida takıldı. Sonuç itibariyle uzun aylar neredeyse yatay yaşadım:) Tabii haziran başında olunca tüm yaz sıcakta klimalı ortamda oturmak durumundaydım. Bir de cildim alerjik reaksiyonlar göstermeye başlayınca Fazıl da araştırmaları sonucu Vigor Plus İyonik Hava Temizleyici adındaki bu ürünü aldı. Memnunum diyebilirim ama tabii her odaya taşıma imkanım yok görüldüğü üzere sürekli taşınmaya müsait bir boyutta değil. Tek bir odada kullanıyorum. Oysa salonda veya yatak odasında veya kitaplıklı odamda da çalışıyor olsa eminim daha verimli bir fayda sağlar.
Açıkçası ben özelliklerini vs çok bilmiyorum, ilgilenmedim de. Ne de olsa Fazıl araştırıp almış diye:))) Rutin filtre temizliğini de Fazıl yapıyor, sağ olsun:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder