26 Ekim 2019 Cumartesi

Özlem'den Bir Bavul Dolusu Hediye:))

Canım Özlem benim 10 Marifet sitesi sayesinde tanıdığım çok sevdiğim bir arkadaşım. Sonra bloglarımızı açtık ve aktif blogger zamanlarında daha da birbirimizi tanıdık ve ailemizden biri gibi yakın hissettik. 
Özlem'in sevgili kızı geçen yıl Çin'de üniversite okurken o da iki kez Çin seyahati yaptı. Ve tipik Özlem tavrıyla bir bavul dolusu hediye almış bana:))) Artık ne diyeceğimi bilemiyorum, mahcubiyetin yanı sıra şaşkınlıklara düşüyorum:) Dedim zaten taaa Çin'den bir de benim için bu kadar hediye mi taşıdın:) Gönlü öyle güzel ki o da böyle mutlu oluyor. Mutlu ettikçe mutlu oluyor. O yüzden mis kalbine her seferinde sevgilerimi ve dualarımı gönderiyorum.
Önceki hediye çılgınlıklarına göz atmak isterseniz buraya lütfen:)
Aldığı hediyelere emin olun bakmaktan yorulacaksınız:) 













































Herkese böyle güzel dostluklar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder