15 Eylül 2017 Cuma

Atlas Sahaf Alışverişim * 5

Atlas Sahaf'tan Instagram üzerinden alışveriş yapıyorum. Kedili kitapçı olduğu için de benim için alışveriş önceliği olan bir sahaf. 
Önceki alışverişlerimde aldığım kitaplara göz atmak isterseniz buraya lütfen ^-^


Mırk meraklılar iş başında:)))


Nazlı Eray'ın bitirdiğim iki kitabı var, blogda paylaşılmayı bekleyen...
Paylaştıklarıma göz atmak isterseniz:

İmparator Çay Bahçesi - Nazlı Eray

Mum Hala II ben de vardı. İlkini de bulduğum için mutluyum. Aslında kitabı @habbele1 alacaktı ancak benim de ilk cildi aradığımı duyunca kitabı bana bıraktı. Kocaman teşekkürler sevgili Gülçin'e ve de sevgiler ^-^
Aziz Nesin paylaşımlarım:

Türkiye Şarkısı Nazım - Aziz Nesin



Nazım Hikmet paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz. Üstte de bunlara ek olarak  Aziz Nesin 'Türkiye Şarkısı Nazım' var.


Lise talebesiyken 'Martı'yı okumuştum:)


Marguerite Duras paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Kedili kitaplar videolarıma buradan ulaşabilirsiniz ^-^


Kitaplığımdaki köpekli kitaplar videoma buradan ulaşabilirsiniz.


Ve diğer seçtiklerim...


Keyifli okumalarınız olsun ^-^



1 yorum:

  1. Ayşım 'cım çok keyifli bir alışveriş olmuş anlaşılan, kitapların hepsi birbirinden güzel, keyifli okumalar, sevgiler :)

    YanıtlaSil