3 Eylül 2014 Çarşamba

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Ortaçağ'ı Özledim (Onların Ortaçağ'ı) 1 / Fikret Oğuztürk

Kitapla ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

Ortaçağ'ı Özledim (Onların Ortaçağ'ı) 1 - Fikret Oğuztürk *Yaz Okuma Şenliği 2014*


Okuma halleri fotoğraflarımı güncel olarak Instagram'dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım: okuyann

Serinin ilk kitabı okunurken sırada bekleyen devam kitapları:)



Mırk mırkksız olmaz:)


Kitaplık pozları:))

Dıştan:)


İçten:))


Mırk mırkkk:)


Gece okumaları...


Gündüz okumaları:))


♥ Aşkım 


Bir mırkk olmalı:))


Yaz okuma şenliği defterime bakmak isterseniz buraya lütfen:)


Fotoğraf halleri:)


Kitaplık pozlarına devam:)


Keyifli okumalar...

2 yorum:

  1. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil
  2. bu okuma halleri fotoğrafların bana çok keyifli geliyor
    bu arada orda kitapları tutturduğun masada okumak için ne kadar güzelmiş:)

    YanıtlaSil