9 Eylül 2014 Salı

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Ölüler Evinden Anılar / Dostoyevski

Kitapla ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

Ölüler Evinden Anılar- Dostoyevski *Yaz Okuma Şenliği 2014*


Kitap okuma hallerimi güncel olarak Instagram üzerinden takp etmek isterseniz kullanıcı adım: okuyann

Spock ve maceraları:))


Defter, kalem Spock oynasın diye kondu ya masaya:))


Yamulttu gitti:) Mırk mırkkk 


'Faust' paylaşımım burada, 'Ortaçağ'ı Özledim -2-' paylaşımım ise şurada:)


Arkada şenlik kapsamında okunmayı bekleyen kitaplar görünüyor. Maalesef şenlik tarihleri arasında okumaları yetiştiremeyeceğim. Artık uzatmalarda okuyacağım:)


Okuma şenliği defterime bakmak isterseniz buraya lütfen:)


Gündüz masa başı böyle:)


Gece masa başı şöyle:))


Kitaplık rafı pozu:)


Defter ve kalemler okurken beni mutlu eden diğer mutluluklar:)


Bizim evde kitap kedisiz okunmaz, okunamaz:)))

Isaac kuyruğu 


Külkedisi hakimiyeti 


Spock 


Fender kafası:) 


Gibson 


Kitap boyu Spock:) 


Mırk okumalar:)))

2 yorum:

  1. Spock çok tatlıııııııııı

    YanıtlaSil
  2. Spock'un fotografinda, arkada gorunen TV sehpasinin önündekine bittim.. Gibson değil mi o? :-) instagramdaki ilaninizi gördüm. Keşke eşim izin verse de sahiplensek bu miniklerden bir ya da bir kaçini.. Hem İstanbul'da olduğumuzdan gelip almamiz da kolay olurdu...:-(

    YanıtlaSil