27 Kasım 2014 Perşembe

İki KK:)) Kitap ve Kedi Alışverişi:)

Kültüy alınanları kontrol ediyor:))



Çok işime yarayacak bir mama kabı. Bahçe kedilerinin mamaları çok daha çabuk bitiyor. O yüzden mama kabı ne kadar büyük o kadar iyi:)



Mırk mamalarını toplu koymak için:
Pett inn Pet Shop- Dinçer Bey'in hediyesi-


Fotoğrafları gece çektiğim için kalitesi pek düşük olmuş...
Gündüz Vassaf'ın kitabından sevgili Nathalie sayesinde haberim oldu. Kitap hem kedili olacak hem şiir olacak hem de içinde kedi çizimleri olacak ♥♥♥  ben daha ne isterim:)))
Bu arada Gündüz Vassaf da Sedef'lilerdendir:)
Ferit Edgü paylaşımım için:

Kimse - Ferit Edgü




Defter sevdam malum...

Susan Sontag'ın 'Fotoğraf Üzerine' kitabını okuyorum. Soldaki defteri de kitapla birlikte kullanmak üzere aldım:)


Metis'in çıkardığı konsept defterlere BAYILIYORUM 
Sayfalarından birkaç örnek:



Kitaplığımın yeni sakinlerinden:



Mine Söğüt'ün ile okuduğum kitabı 'Beş Sevim Apartmanı'nı öyle çok beğendim ki şimdi tüm kitaplarını okumak istiyorum.
Paylaşımımı okumak isterseniz:

Beş Sevim Apartmanı - Mine Söğüt *Güz Okuma Şenliği 2014*



Veee defter sevdam yine...


2 yorum:

  1. Alışverişlerin en güzelini yapmışsın:) Güle güle kullanılsınlar ve keyifle okunsunlar.

    YanıtlaSil
  2. Metis'in ajandalarına bayılanlardanım ben de. Her yıl farklı bir tema belirliyorlar, bu yılki delilik anladığım kadarıyla. Sevgiler:)

    YanıtlaSil