11 Kasım 2014 Salı

POE Sevdam...

Edgar Allan POE; defalarca okusam okumaktan bıkmayacağım, her defasında aynı heyecanı duyacağım benim için özeller özeli yazar ve şair...

Burada ve şurada paylaştığım çizgi romanı alınca elimdeki tüm Poe kitaplarını fotoğraflamak istedim.

Bu fotoğraftaki minnak da kim diye düşünebilirsiniz:) Uzun zamandır kedilerim ile ilgili paylaşımları ihmal ediyorum. Ev içi mırk sayımız 10'ladık:))) 
Fındık mırkkkı da aramıza en son katılan 



Alttaki iki cd, 'The Alan Parsons Project'in -Eric Woolfson- Poe'dan etkilenip Poe adına yaptıkları iki harika müzik albümü. 
Filmi de daha yeni aldık. Ben izlemedim henüz ama Fazıl dayanamadı izledi ve çok iyi buldu.
The Alan Parsons Project'in gitaristi Ian Bairnson ile Barcelona buluşmamızı ve Fazıl'ın Ian Bairnson'la ayı sahneye çıkmasını okumak isterseniz buraya lütfen.



Kaft'tan aldığım Poe tişörtüm ve ayrıntıları burada.


Sevgiyle kalın, daima...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder