14 Kasım 2014 Cuma

On Numara Mırkkk ^-^

Kedili olan her şeye tutkum malum ♥♥♥

Sanırım algıda seçicilikten olsa gerek nerede kedili bir şey varsa hemen beni kendine çekiyor. 

Uzun zamandır evdeki kedilerimle ilgili paylaşım yapmadığımdan üst üste gelişen gelişmelerden haber veremedim:))) Uzun lafın kısası ev kedilerimizin sayısı on oldu:) Hay maşallah:)))
Artık ev kedileri için diyete girmiş bulunmaktayız. Çok eksta bir durum olmadığı sürece on kedi ile kapanışı yapmış bulunuyoruz:)) 
Hepsini bir arada fotoğraflamak mümkün olmadığından -ki beş yavru henüz büyük kedilerimle tam zamanlı bir arada yaşamıyorlar. Arada kısa zamanlarda alışmaları için karşılaştırıyorum onun dışında ayrı bir odada takılıyorlar.

Soldan sağa:
Aşkım ♥ Külkedisi ♥ Isaac ♥ Bodrum ♥ Poirot ♥ Soldaki SpoCky sağdaki Kültüy ♥ Fındık ♥ Önde Fender arkada Kültüy ♥ Gibson ve yerde Fender 

Fındık hariç dört minnak kardeş.



Çok beğenerek aldım bu kedili defterleri ^-^ Gitarlı olanı da Fazıl'a aldım  
Pati cüzdanı burada paylaşmıştım.



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder