25 Aralık 2014 Perşembe

Kedili Kitapların İzini Sürüyorum:)))

Hayalim kitaplığımın bir bölümünü sadece kedili kitaplarla donatmak ^-^ İster kapağı kedi tasarımlı olsun ister içeriği ^-^
O yüzden her kitapçı ziyaretimde kedili kitapların peşine düşüyorum.
Bu sefer daha çok D&R'ın çocuk kitapları bölümünde buldum:) 

Gibson hepsini tek tek inceledi:) 


Sonra Kültüy de yardıma geldi:) 


Sarah Kay ile olan duygusal bağımı burada paylaşmıştım:)


Bi :) dolu mırk mırkkk:)


Meraklı Kültüy 


♥♥♥


Çoook seneler önce ablam ve eniştem beni 'Sevdalı Bulut' oyununa götürmüşlerdi. Genco Erkal'ın sesinden ve oyunculuğundan çok etkilenmiştim. Nazım Hikmet sevdam da o zamanlar başladı:)


Çıkartma kitaplarıma bir aynısı daha etkilendi:))) Diğerleri için buraya lütfen:)

Defterler Carreefour'dan...


Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder