3 Aralık 2014 Çarşamba

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Fotoğraf Üzerine / Susan Sontag

Kitapla ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

Fotoğraf Üzerine - Susan Sontag *Güz Okuma Şenliği 2014*


Okuma hallerimi güncel olarak takip etmek isterseniz Instagram kullanıcı adım: okuyann


“Eğer hikayeyi sözcüklerle anlatabilseydim, yanımda sürekli bir fotoğraf makinesi taşımaya ihtiyaç duymazdım” / Lewis Hine 


En iyi makina en iyi fotoğrafı çekseydi en iyi daktiloya sahip olan da en iyi romanı yazardı. / Ara Güler


Benim fikrimce bir şeyi fotoğraflayana kadar onu gerçekten gördüğünüzü iddia edemezsiniz. / Emile Zola 


Fotoğrafı makine değil, insan çeker. / Henri Cartier-Bresson


Fotoğraf, herkesin hakkında bir şeyler bildiği, ama pek aldırış etmediği şeylerle uğraşmanın aracıdır. Benim fotoğraflarım sizin görmediğiniz şeyleri göstermeyi amaçlıyor. / Emmet Gowin 


  Çekmeye niyeti olmayan açım dar dermiş:)))


Sadece kameranız ve siz varsınız. Fotoğrafınızdaki kısıtlamalar size bağlıdır; çünkü ne gördüğümüz kim olduğumuzdur. /  Ernst Haas


Fotoğraf, geçmekte olan gerçek anın yakalanmasıdır. / Jacques-Henri Lartigue


Veee Spocky 


 Fındık 


Isaac ve Fındık 


Isaac 


Kültüy ve Spocky:)) ♥


Yollarda:)


Poirot 


En büyük toz en güzel poza konar:)))


Konuda gözü olmayanın deklanşör sesinde kulağı olmaz:)))


Güz okuma şenliği defterim için buraya lütfen:)


Fotoğraf çekmek, insanın aklını, gözünü ve yüreğini aynı hizaya getirmesidir. Bu bir yaşam tarzıdır. / Henri Cartier Bresson


Fındık ve Spocky 



Fındık ve Kültüy 



Keyifli okumalarınız olsun...


1 yorum: