18 Temmuz 2014 Cuma

Miyav Kedicik Bunu Hep Yapıyor:)))

Canım arkadaşım Özlem'in -miyav kedicik- kendi gibi çok güzel bir kalbi var ♥♥♥
Henüz yüz yüze tanışma fırsatımız olmadı ama sanki yıllardır çok samimi dostmuşuz gibi hissediyorum. İnşallah bir gün birbirimize sımsıkı sarılıp sonra da kahvelerimizi yudumlayacağız karşılıklı.
Daha önce de beni defalarca mahçup etti. Tarih tekerrürden ibaret:) Doğum günümü kutlayan zarif arkadaşım bir sürü güzellik göndermiş bana. Çok ama çook teşekkür ediyorum.
Seni çok seviyorum Özlemciğim  
Öncesinde neler göndermiş neler görmek isterseniz:

Miyav Kedicik'ten Gelen Mutluluklar


Tüm hediyelerim birbirinden güzel ammmaaa içlerinden biri var ki:)
Bir şey söylemem gerek yok, buyurun bakın:)))


İlk kez yedim, çok lezizmiş.


Nasıl da bilir oje tutkunu olduğumu:)


D&R en keyifli mekan:)


Çok şirin:)


Tekrar tekrar teşekkürler canım arkadaşım ♥♥


3 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel , keyifle oku , güzel günlerde kullan tatlım.

    YanıtlaSil
  2. özleminde senin gibi kocaman bir yüreği var.hediyelerin çok güzel.güle güle kullan oku diyorum ayşınım.en güzellerine layıksın .

    YanıtlaSil
  3. Hepsi özenli ve değerli hediyeler canım,dostluğunuz daim olsun nice güzel yaşlara canım

    YanıtlaSil