15 Temmuz 2014 Salı

Hediyeler ve Paşabahçe

Instagram sayesinde tanıştığım ikiz güzel kardeşlerle tatil dolayısıyla bana çok yakın bir yerde olmalarından faydalanarak bir araya geldik. İnşallah tekrarlayacağız da:)
Bu şirin kedicik onların hediyesi 
Hobi odamın kapı koluna asmıştım. Sabah uyandığımda Poirot zibidisi oynarken buldum. Boyun kısmını ve üst iki patiyi halletmiş! Neyse ki erken gördüm de tamir edilebilir bir haldeyken kurtardım.


Birbirinden güzel ve değerli hediyeleri ise sevgili gooogoook gönderdi. Bu kadar uzun süre sonra paylaştığım için çok mahçubum. Bir süredir blogumu fazlasıyla ihmal ettim. Nedeni de Instagram kullanıcı adım: okuyann
Instagram'da paylaştığım fotoğrafı burada da kullanıyorum. 
Ve çok çok teşekkür ediyorum. Güzel yüreğine sevgilerimi gönderiyorum arkadaşım 


Sıra Paşabahçe alışverişimde:)


Kurabiye yapasım var:)


Mırk mırkkk ^-^


Mandalların güzelliği ♥♥♥


Sevgili komşumun hediyesi 


Sevgiler...

2 yorum:

  1. kapı süsüne bayıldımmm:) sağlıkla kullan çok güzel ciciler bunlar.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yaa güle güle kullan her şey kedili ehe ehe :)

    YanıtlaSil