15 Temmuz 2014 Salı

Defter - Kitap Sevdası

İstanbul tasarım defterler Paşabahçe'den...


D&R ganimetlerim:)
'Yazmak için bir milyon neden' defterlerinden daha önce epey aldım. Instagram'da kedilileri görünce ilk D&R ziyaretimde kedili arayışına girdim. İki tanecik kalmış, onları da defter koleksiyonuma katmış oldum:)))


Bu kitap sevgili gps87'nin şuradaki paylaşımında ilgimi çekmişti ve alınacaklar listeme eklemiştim. 27 Eylül 2011'de listeme ekliyorum yorumu yapmışım:) Fakat kitabı bir türlü bulamıyordum. tam doğum günümde D&R'da karşıma çıktı. Öyle mutlu oldum ki anlatamam. En güzel doğum günü hediyem diyebilirim:) Umarım okuyunca da aynı heyecanım devam eder. 
Kırmızı Kedi Yayınları kitabın yeni baskısını yapmış.
Canım Pelin'im kocaman öpüyorum seni ♥♥




Tezer Özlü'nün iki kitabını okudum -burada- ama bir türlü paylaşamadım hala. Biriktikçe biriktiler okuduklarım...


Kitabevinde şöyle bir göz gezdirdim. Bence gayet iyi...


Instagram paylaşımlarında görüp merak ettiğim bir kitap.



Keyifli okumalarınız olsun...

2 yorum:

  1. yine dolu dolu bir alışveriş olmuş:) güle güle kullan ve keyifle oku diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Deffter'in özellikle pisili defterleri çok güzel <3

    YanıtlaSil