21 Temmuz 2014 Pazartesi

Kedili Bardak Altlıkları ve Sahaflık Kitaplar...

Yaz sezonunda kurulan tezgahlardan bu sene de alacağımı aldım ^-^ Doğru bildiniz, kediler:)))
Geçen sene alışveriş yaptığım Tülin Hanım bu sene tezgah açmamış. Benzer ürünler vardı onlardan aldım.
Geçen yıl aldıklarım:

Kedili Bardak Altlıkları



Ve düzenli olarak uğradığım hem sıfır hem de sahaflık kitaplar satan kitapçıdan iki kitap aldım. Daha öncekiler için:

* Hayvan Mezarlığı'nı seneler önce okumuştum. Çok etkilendiğimi hatırlıyorum. Sanırım ödünç alıp okumuştum çünkü kitaplığımda yok. Şimdilik kapak tasarımı için aldım. Şayet fırsat bulursam ikinci kez de okurum.

Paylaştığım Stephen King kitapları:

* Müjdat Gezen'i severim. İstanbul'da iken tiyarto oyunlarına elimden geldiğince giderdim. İlk kez bir kitabını okuyacağım.


Keyifli okumalarınız olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder