23 Temmuz 2014 Çarşamba

temizmama.com

temizmama sitesinden ilk alışverişim. Aslında kedi mamasını ilk kez internetten sipariş verdim. Genelde üç ayrı yerim var alışveriş yaptığım. Bahçe ve sokak kedilerinin mamalarını ve diğer ihtiyaçlarını -klübe, kap, mama kabı vs- aldığım iki ayrı mağaza var. Ev kedilerimin mamalarını aldığım da bir başka yer var.
Instagram arkadaşım uygun fiyatlı kedi mamasını paylaşınca hemen sipariş verdim. 
15 Kg Mito marka mama 53.90 TL. Bahçe kedilerim severek yediler ^-^
Ürüne göz atmak isterseniz burada.


Alışverişim oldukça rahat gerçekleşti. Sipariş sonrası bilgilendirme maili gönderdiler. Ve çok kısa bir sürede mama elimdeydi. İlk alışverişimde çok memnun kaldım.

Ayrıca numune mama talebinde de bulunmuştum. Onlar da Mito mamadan bir gün sonra elimdeydi. 
Siz de mamayı almadan kedinize denetmek istiyorsanız buradan numune talep edebilirsiniz.


Mırkk mırkkk günler ^-^

3 yorum:

  1. Biz de sokak kedileri için temizmama 'yı kullanıyoruz uzun zamandır. Güle güle yesin pisicikler.

    YanıtlaSil
  2. Sürekli aldığım bir firma, sokak kedileri için ekonomik olması çok güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Yavru kedim için numune talep ettim beğenirse devamını getiririm.Her mamayı yemiyor küçük hanım :)

    YanıtlaSil