21 Temmuz 2014 Pazartesi

D-Way Alışverişim ve Hayal Kırıklığı...

D-Way, Marina'da hem cafe-restaurant hem de kitabevi konseptinde güzel bir yer. Gayet iyi etkinlikler düzenliyorlar. İlker Başbuğ ve Cem Gürdeniz imza gününe geldiler. 
Masalarına kitaplar koymuşlar ve okumak isteyenlere bir süreliğine ödünç veriliyormuş. 
Daha önce de ufak tefek alışverişlerim oldu:


D-Way Alışverişim


Önceki alışverişlerimde çok tatlı ve ilgili bir görevli hanım vardı. Alışveriş keyfinin üzerine kısa tatlı bir de sohbet eklemiştik. Ancak son alışverişimde son derece ilgisiz ve bence orada neden bulunduğunu bile bilmeyen bir hanım vardı. Mağaza içinde bulunan bir ürünle ilgili sorduğum soruya bile 'hiç bilmiyorum' diye cevap verince iyice negatif elektrik aldım. Yine de imza günleri ile ilgili merak ettiğim bir şeyi sorayım dedim. Daha önceki hanımla konuşurken Murathan Mungan'ın imza gününe gelme ihtimali olup olmadığını sormuştum  ve biraz bunun hakkında konuşmuştuk. Bari dedim sorayım bir gelişme var mı diye. O konuda bilgisi olmadığı gibi Ayşe Kulin geldi en son imza gününe dedi. Oysa mağazadaki afişlere göre yanılmıyorsam 22 Temmuz'da gelecek ve bizim konuştuğumuz tarih 19 Temmuz!
Ben kitapçıda vakit geçirirken Fazıl'da kafe kısmında oturup beklemek istedi. Ama o kısım da ayrı bir hüsran. Dolapları mı makineleri mi ne bozukmuş ne dondurma ne soğuk bir şey! Temmuz sıcağında sıcak çikolataya talim!
Zaten kitap alışverişlerinizde taksit imkanı yok. Ben mekanı, kitap seçimlerini ve reyon dizilimlerini sevdiğim için gidiyordum.
Sonuç olarak sanırım bir süre kapısından bile geçmeyeceğim...
Son alışverişimde aldıklarım:

Murathan Mungan'ın yeri bende çok ayrıdır. Hayal dünyasını ve kalemini çok severim ♥ 

Önceki paylaşımlarım,


Kafka'nın okuduğum kitapları,


Kitabın ismi üzerine alınmıştır. 


Nasılll güzel bir defter 


Keyifli okumalarınız olsun.


1 yorum:

  1. Sevgili Ayşım, İlgisiz ve yılgın tavırlar hangi mağaza olursa olsun insanı itiyor, zoraki bir alışveriş oluyor adeta, o tarz yerlerin başındaki (asıl sahiplerinin ise ) insanların genelde olandan bitenden haberleri olmuyor ve içten içe neden eski ilgiyi görmüyor düşüncesinde oluyorlar.... Kesinlikle İster bir kitapçı ister herhangi bir dükkan, bir mağaza açıldıysa oranın halini, durumunu, gidişatını, müşteri ilişkilerini kesinlikle gözetim altında tutması gerekiyor! Bu tarz yerlerde genelde şu olur:

    Asıl mağaza sahibine son derece yalaka davranan ama müşteriyle ilişkisi hiç iyi olmayan, sahiplerin yayında müşteriye olabildiğince sırıtıp iyi muamele ettiği halde, işyerinin asıl sahipleri yokken asla umursamayan hatta azarlayan insanlar hep tutulur, sevilir, işlerinde yükselir.. Çünkü mağaza sahibine yalakadır onlarla ettikleri sohbetleri duysan ağzın beş karış açık kalır!!!???

    O daha önce bahsettiğin hanımefendi ise, işte senin de ifade ettiğin gibi olabildiğince ince, ilgili, zarif ve alakalı biridir. Emin ol, yalakalık nedir asla bilmediği gibi dükkan sahipleriyle enteresan sohbetlere de girmiyordur...??!! Ben nedense hep böyle gördüm, belki bana denk geldi... Böylesi ilgili ve ince insanlar nedense hep kaybedilir... Benim de canım sıkıldı anlattıklarına Temmuz sıcağında sıcak çikolata; yerine sloganımız; Mağaza Sahipleri Dükkanlarınıza Daha Çok İlgi;)! diyoruz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil