19 Temmuz 2014 Cumartesi

Kedili Battaniyem ve Bireysel Sosyal Sorumluluk Projesi ^-^

***SATILDI***
Bireysel sosyal sorumluluk projesi gibi düşünebilirsiniz. 1.30 cm'e 1.15cm. olan battaniyem sokak kedilerinin yiyebilecegi kalitede 15 kiloluk 4 adet kedi maması karşılığında satılıktır. Yanında minik hediyelerle birlikte karşı ödemeli olarak gönderiyorum. Daha önce nahoş bir olay yaşadığım için açıklama gereği duyuyorum. Sitede baktığım 20'ye yakın kedi ve beldedeki yine sokak kedilerini duzenli besliyorum. Gelen mamalar da onların nasibi oluyor. Ev kedilerim genelde Royal Canin kısırlastırilmis kedi mamasi yiyor son zamanlarda bazen de Pro Plan kısırlaştırılmış kedi maması yiyoro yüzden bu mamalar onlar için değil kesinlikle. Mama fiyatları çok değişken. En uygun olanindan alınabilir. Amacım el emegimle patililere bir nebze yardımcı olabilmek. Bu mantıkla ilgilenenler moonlightcat13@hotmail.com adresinden bana ulaşabilir.





Battaniyenin yapımında Poirot etkisi:) 


Külkedisi popişi:) 


Bal surat Isaac 


Hanımağa Külkedisi:) 


Parçaları sıraya koyma aşaması ^-^


Külkedisi izin verirse tabii:)))


Parçaların birleştirilmiş hali...


Şeker Külkedisi 


Mırk mırkkk 


Diğer battaniye modellerime buradan ulaşabilirsiniz.

5 yorum:

  1. Yüreğine ellerine sağlık pisiler kraliçesi. Güzel gönlünün dilediği her şey fazlasıyla gerçek olsun inş. Kocaman öpüyorum sizleri

    YanıtlaSil
  2. Açıklama ihtiyacın içimi cızz ettirdi.
    kedilerine mama istiyor diye mi düşünüyor kuş kafalı arkadaşlar.
    Öyle olsa direk parayla satar diye akıl edemiyorlar mı?
    Ellerine sağlık bu arada, pek güzel olmuş battaniye..

    YanıtlaSil
  3. Ellerin dert görmesin Ayşımcım battaniyen paha biçilemeyecek derecede güzel ve sen bunu güzel bir proje ile sunmuşsun .Yüreğine sağlık .

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün bir arkadaşım bana bu battaniyeyi gösterdi bir yerlerde görmüş . Bende ilk farkına varamadım. Aa şimdi bir baktım bizim sevgili moonlightcat battaniyeleriymiş:) ne kadar güzel bir amaç için hemde bu kadar uğraş. Aynı yolun yolcusu olmak çok keyifli..

    YanıtlaSil