25 Mayıs 2016 Çarşamba

İrme Kırtasiye Ganimetlerim:)

Önceki İrme Kırtasiye alışverişlerime göz atmak isterseniz:
Fazıl'ın Kültüy'e benzettiği mırkklı kalem kutu ^-^
Geride Isaac ve Bodrum 


Aşkım ve Isaac  


Poirot 


Isaac 


STYB'nin kedili ve köpekli kalem serisini çok beğeniyorum. Bulduğum her kırtasiyeden de alıyorum.
Tatlı mı tatlı kutuları olan kalemleri eve gelince kutusundan çıkarıp baktım ve bakın ne gördüm:

Kedili kutudan köpekli kalem çıktı.


Bu kutudan ise kapaksız bir kalem çıktı.


Keşke orada baksaydım hemen telafi edilirdi. Çünkü çok tatlı sahipleri var. Gerçi kediliden köpekli kalem çıksa da bana çok fark etmez ya sonuçta hepsini çook seviyorum:) Sadece kutudan böyle sürprizler çıkınca paylaşayım dedim:)))

Önceki STYB alışverişlerime göz atmak isterseniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder