29 Ağustos 2017 Salı

Kitaplar * Eganba - Ağustos 2017

Eganba son alışverişimde bir sıkıntı yaşamıştım hatırlarsanız, hatırlamayanlar buraya lütfen:)
Bu kez sipariş verdiğimde Instagram üzerinden mesaj yazdım ve paketleme konusunda özenli davranmalarını rica ettim. Sağ olsunlar ilgilendiler ve kitaplarıma hasarsız kavuştum.


Beni çok heyecanlandıran harika kitaplar aldım, yine:)))
Detaylı bakacak olursak:

Güncellenmesi gereken kedili kitaplar videolarıma buradan ulaşabilirsiniz. Aradan geçen zaman içinde kitaplığıma onlarca daha mırKitap eklendi:)
Hatta Kağıttan Kediler'i bugün okudum. Mırk harika bir kitap. Kedi çizimlerine ve alıntılara bayıldım:) Tüm kedicilerin kitaplığında olması lazım bence. Paylaşımı yakında ^-^
Selçuk Demirel 'Başka Kediler' kitabını da 2014'te almışım. Hatta bu sezon D&R'a dönüşen D-Way'den, burada.


@sezginkaymaz sayfasında beş kitap önerisi paylaşılmıştı. 


Sineztezya kitaplığımda olan bir kitap. Gözlemevi Hikayeleri'nin basımı yok. Marguez zaten okuduğum bir yazar olduğundan, bir ara alırım mutlaka alırım diye düşündüm ve geri kalan iki kitabı aldım.


Çizgi roman...


Magda Szabo okumaktan fazlasıyla keyif aldığım bir yazar. Bu kitabını da uzuun zamandır arıyordum ancak basımı yoktu. YKY bastı da kavuştum. Kapı en sevdiğim kitabı, filmi de var. Yavru Ceylan ve Katalin Sokağı da diğer okuduğum kitapları. Her seferinde belirttiğim gibi Magda Szabo ile tanışmamı sağlayan sevgili @leylakdali 'na içten teşekkürlerimle 💐🌼
Magda Szabo paylaşımlarım için:

Kapı / Magda Szabo

Yavru Ceylan - Magda Szabo



@ebruaykac'ım yazarın 'Ah Mercimeğim' kitabını okumam için ödünç vermişti. İyi ki vermiş 🌼 Yazdıklarını merak ediyorum.


Ursula L. Guin paylaşımlarım:

Sevgili Leylak Dalı'nın tavsiyesi, burada...


@ebruaykac yazarın 'It Gözü' kitabını okuyup, al mutlaka oku bu öyküleri dedi. Aman Allah'ım nasıl etkikeyici öyküler. Hemen bir kitabını daha okumalıyım dedim 🌿


 @ebruaykac okudu ve oku dedi bana ve bir arkadaşıma da tavsiye etti hatta. Arkadaşımın geri dönüşü 'kitap harika' oldu. Geri kalmayayım dedim:)


Uzun uzun yazmaya gerek yok; Saramago 😂 Okudum birçok kitabını. Basılmış madem alınıp okunmalı.

Saramago paylaşımlarım:

@ebruaykac tavsiyesi ♡ @tudemyayinlari basımı çizimli olduğu için onu tercih ettim.


Canım @ebruaykac @nihanka7'nın 'Çatı Katı' kitabını okumak için vermişti. Ben de Nihan Kaya okumalarıma bu kitabıyla devam etmek istedim.


Mırkkklı kitap:)


Dünyanın Gözü 14 ciltlik bir seri hatta ötesi:) Yeni Bahar ise başlangıç kitabıymış. Çok merak ediyorum. Şayet seversem tüm 
kitapları toplarım. Artık kaç yılda biter, bilmem ☻


Keyifli okumalarınız olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder