29 Temmuz 2014 Salı

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Son Ada / Zülfü Livaneli

Zülfü Livaneli'nin 'Mutluluk' ve 'Edebiyat Mutluluktur' kitaplarını okudum.
Mutluluk ile ilgili notlarım hala ajanda ortamında olduğundan blogumda paylaşamadıklarımdan...
Edebiyat Mutluluktur - Zülfü Livaneli, tıklarsanız ulaşırsınız:)

Instagram'dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım: okuyann

Kitapla ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

Son Ada - Zülfü Livaneli *Yaz Okuma Şenliği 2014*


Kitaplığımda Livaneli'ye ait okunmayı bekleyen kitaplar: Bir Kedi, Bir Adam, Bir Ölüm ve Aradaf'ta Bir Çocuk.


Çiçekse çiçek:)


Okumak keyif işidir 


Başladı ve bitti:)


Ada adaya karşı:)


KEYİFLİ OKUMALAR...

3 yorum:

  1. bayramın kutlu mutlu olsun ayşımım.sevdiklerinle beraber geçireceğin nice mutlu bayramlara...

    YanıtlaSil
  2. koşturmacaların arasında çok kötü boşladım kitap okumayı malesef. Sana maşallah diyorum Ayşımciğim. Çok düzenli ve zevkli kitap okuyorsun..
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  3. bayramınız kutlu olsun
    senin okuma halleri yazılarını büyük keyifle okuyorum ben de
    evet yazmışsın ya
    Okumak keyif işidir ♥
    kesinlikle katılıyorum ben de bu keyfi ballandıra ballandıra yaşıyorum:)

    YanıtlaSil