1 Mart 2016 Salı

Space: 1999

1978 yılından beri hayatımızda olan bir seri...
1970'li ve 80'li yıllarda çok daha fazla bilim kurgu dizilerine ilgi vardı. Açıkcası Space:1999'dan ziyade ben çocukluk yıllarımdan Mr. Spock yani Star Trek'i hatırlıyorum. Space1999 bir nesil daha önce sanırım. 
Fazıl için özellikle Kartal'ın yani böcek başlı geminin özel bir yeri var. Çünkü çocukken ona Amerika'dan gelmiş ancak oynarken kırmış ve hep hayıflanırdı.
O yüzden hem seriyi hem de Kartal'ı koleksiyonuna tekrar katmak istedi.
Ben ilk seriyi daha çok seviyorum. Hem müzikleri daha hoş bence hem de daha gerilimli ve konuları daha enteresan.
Maya'nın da katıldığı devam serisi bana biraz komedi katılmış gibi geliyor ve ilk etkiyi asla vermiyor.



Kartal'ın en büyük boyu var ki muhteşem! Üç boy yapılmış. Sanırım satışta olan ufak boy.



Kartal'ın tasarımcısı başını böcekten esinlendiğini anlatmış.



Benim sevdiğim seri bu.
Isaac 



Aşkım 


Soldaki ise Maya'lı olan. Zaten kapakta da var:)



Isaac 



Ara ara keyifle izlemeye devam...



2 yorum: