30 Mart 2016 Çarşamba

Eganba'dan İlk Kitap Siparişim...

İnternet üzerinden kitap alacağım zaman her zaman D&R'dan alıyorum. Ancak bu sefer Instagram üzerinden haberdar olduğum bir siteyi denemek istedim. Alışverişiniz karşılığında her hafta bir kitap hediye ediyorlar. Bana cazip gelen de gördüğüm hafta kedili bir kitap hediye ediyor olmaları idi:) Hiç düşünmeden hemen siparişimi verdim. Sitenin adı eganba.
Ayın 26'sında sipariş verdim, 29'unda kitaplar elimdeydi.
Tek eleştirim şu yönde olacak: eganba'nın Instagram hesabına kargo takibi ile ilgili bir soru yazdım ancak geri dönüş olmadı. Ertesi gün tekrar yardımcı olmalarını rica ettim ama yine cevap alamadım. Bugün kargo gelince de iki yorumumu da sildim. Oysa arada fotoğraf paylaşımı yapmışlardı. İlgili davransalardı çok daha hoş olacaktı.
Mırknot:) Sonrasındaki gelişmeleri buraya eklemem şart oldu. Eganba ailesi hassas davrandı ve bir kitap sever müşteri olarak benim gönlümü katbekat aldı. Ayrıntılar burada.

Kitaplığımın yeni sakinlerine bir göz atalım:)

Tıkır minnakmırkbey ve Fender ♥♥


Koliyi mırkyardımcılarımla açtık. Ki bu hiç şaşmaz:)))
Tıkır minnakmırkbey, Kültüy, Spocky ve Fındık ♥♥♥♥


Tıkır minnakmırkbey 


Detaylı bakacak olursak;

Geçen haftanın hediye kitabı kedili bir kitaptı. Dediğim gibi zaten sipariş vermemde de o etkili oldu. 
On üç kedi hikayesinden oluşan 'Damların Efendileri' isimli kitap hediye olarak geldi. Poe ve Balzac gibi on üç yazardan on üç kedi hikayesi ^-^
Kültüy 


Kitaplığımdaki kedili kitaplar videolarımı izlemek ve dinlemek isterseniz:

İlk Kitap Videom ♥ ^-^ ♥

Kedili Kitaplar ♡2♡ videom yayında ^-^

Mevcut videolardan sonra aldığım kedili kitaplar içinse buraya, oraya, şuraya, buraya,şuraya ve oraya ve buraya lütfen:)


Tıkır minnakmırkbey 


Doğan Hızlan'ın 'Kitap Hayat İçindir' kitabını okurken not ettiğim bir kitaptı. Burada paylaşmıştım.
Joe Sacco'nun 'Gazze'nin Dipnotları' kitabı da alınacaklar listemde...


Virgina Woolf paylaşımlarım:

Tıkır minnakmırkbey, Kültüy ve Fındık ♥♥


Çizgilerle Nazım Hikmet kitabını okurken not almıştım. Müjdat Gezen'in yazıp Savaş Dinçel'in çizdiği kitapla ilgili paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.
Diğer Nazım Hikmet paylaşımlarım için:


Shakespeare paylaşımlarıma bakmak isterseniz:

Kültüy 


Instagram'da görüp almaya karar verdiğim bir kitap.
Orhan Pamuk paylaşımlarım:

Yaşar Kemal paylaşımlarım:

Fender 


Nazlı Eray'ın 'Aydaki Adam Tanpınar' kitabını okurken not etmiştim. 

Tanpınar paylaşımlarım:

Bu kitabı ise hem ismi hem kapak tasarımı hem de yayınevi 'Alakarga'nın kapaktaki kuş tasarımı çook hoşuma gittiği için aldım.

Çılgın Balım 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Tıkır minnakmırkbey ve Fender ♥♥


Çılgın Balım 


1 yorum:

  1. Kitap almayı daha avantajlı hale getiren girişimlere bayılıyorum. :) Keyifli okumalar!

    frannyninpaltosu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil