3 Ocak 2016 Pazar

D&R Kitap Alışverişi * Defterim

Eveet, yeni bir defterle karşınızdayım:)
Şirin mi şirin mırk defterim sevgili Pınar'ın hediyesiydi.
D&R kitap alışverişim için video çekmeye karar verince yeni bir defter oluşturmak istedim. Aslında kitapları okumadan önce de mini bir araştırma heyecanımı daha da perçinliyor.

Tüm Youtube video paylaşımlarıma buradan, Youtube kanalıma şuradan ve tüm Youtube defterlerime de oradan ulaşabilirsiniz:)

Videoyu buraya da yüklüyorum ki belki deftere göz atarken arka planda da dinlemek istersiniz:


Fender, Kültüy ve Tıkır minnakmırkbey patileri eşliğinde defterim:) 


Kalemimi de defterime uygun seçeyim dedim:)


Mırkgel yat:)
Kültüy ve Fender 


Patimi basarım mırkannem defter süsleme işini çok seviyor:)
Kültüy patisi 


Enis Batur'un okuduğum ilk kitabı:

Kitap Evi - Enis Batur

Bu kitabını ise buradaki blogun paylaşımında görüp not almıştım.


Enver Aysever'in 'Edebiyat Ölmelidir' kitabını okurken not aldığım kitaplardan biriydi.
Kültüy 


Yazarın okuduğum kitabı için:


'Kış Okuma Şenliği' okuma listeme aldığım kitabı okudum ancak henüz blogumda paylaşmadım.


Bodrum Bodrum:)


Haruki Murakami'nin 'Sahilde Kafka' kitabını okurken not aldığım bir kitaptı.


Nazım Hikmet üzerine yazılan kitaplara karşı da ayrı bir zaafım olduğu doğrudur:))


Müjdat Gezen'in 'Galiba Ben Sanatçıyım' kitabını okurken haberim olmuştu bu kitaptan.


Fender etkisi:)) 


Sylvia Plath ile ilgili paylaşımıma buradan bakabilirsiniz.


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder