18 Ocak 2016 Pazartesi

Korkuyu Beklerken / Oğuz Atay * Eskiden Okuduklarım -26-

Oğuz Atay'ın 'Tutunamayanlar'ı bu yaşıma dek okuduğum kitaplar içinde en beğendiklerimi sıraya koysam ilk beşin içindedir.
Nedense sonrasında Oğuz Atay'ın hiç kitabını okumamışım.
Korkuyu Beklerken yazarın okuduğum ikinci kitabı. 
'Tutunamayanlar' gibi vazgeçilmez olmadı benim için ama her kitaptan da aynı derecede etkilenmeyi beklemek yanıltıcı olur.



Okuma halleri fotoğraflarıma bakmak isterseniz:
Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Korkuyu Beklerken / Oğuz Atay



KORKUYU BEKLERKEN
Yazarı: Oğuz ATAY
Türü: Hikaye
Yayın Hakları: İletişim Yayınları
www.iletisim.com.tr
-   1-35. Baskı 1984-2012, İstanbul                   36. Baskı 2013, İstanbul
-   196 sayfa


 Kitaptan Alıntılar;

        * ... çok mu çok sevdim... çok mu çok seviyordum...

        * Bir mektup yazmak istiyordum, ama adres bilmiyordum. Yani hiçbir adres bilmiyordum.


^-^ KEDİLER ^-^

        * Çirkin, modern bir kedi olmuş.


- Yazım-Basım Hatası -

        * Sf/ 152
         ... sen kalabalıklaştın esnaf başkanı...

                                                                                     EKİM 2013


Yazar Hakkında Bilgi=  https://tr.wikipedia.org/wiki/O%C4%9Fuz_Atay
https://tr.wikipedia.org/wiki/Korkuyu_Beklerken


ARKA KAPAK –

Oğuz Atay'ın hikayeleri, gündelik hayatı kavrayış derinliği anlatım zenginliği ve okuru alıp götürmedeki enerjileri bakımından romanlarından geri kalmıyor. Kitaba adını veren hikayenin "korkuyu beklerken" kendini evine hapseden kahramanı, Atay'ın edebiyat güzergahındaki farklılığının en büyük kanıtlarından. Yazarın bu kitaptaki ilk hikayeyle var ettiği "Beyaz Mantolu Adam"da öyle. Tavanaralarına saklanan eşyada, gazetelerin dert köşelerine gönderilen mektuplara kadar 'Türkiye'nin ruhu'nu hep aynı maharetle kavrıyor Oğuz Atay.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder