27 Nisan 2016 Çarşamba

Coquet Alışverişim ^-^

İlk kez alışveriş yapma imkanı bulduğum bir dükkan: Coquet.
Alışveriş merkezinde yeni açıldı ve ben de ilk kez ziyaret ettim bugün:)
Mırk mırkklı ürünleriyle gönlümü fethetti diyebilirim ^-^
Hele bir de indirim vardı ki o da ekstra güzel geldi:)
Aslında bu ürünlerin dışında bir de kedili termos beğenmiştim, buradan bakabilirsiniz. Tam alıyordum ki kedili kısmın bombeli olduğunu fark ettim. Hemen açıp baktılar, meğerse o kedili olan kısım kağıt formunda ve kıvrılıyor ve deforme duruyor. O yüzden çook beğenmeme rağmen almaktan vazgeçtim.
Neyse aldıklarıma bakalım en iyisi:)

Kültüy pati onayı verdi:) 


Çok sevdim ^-^ Şimdilik kullanmalık değil izlenmelik benim için:)


Fender 


Vee mırk cüzdanlarım:)

Kültüy 


Fender 


1 yorum:

  1. Güle güle kullan Okuyan'cım, hepsi çok tatlı, cüzdanlar ise çok kullanışlı gerçekten:)

    YanıtlaSil