6 Nisan 2016 Çarşamba

Kitaplarla Kısa Kısa:)

D&R 9.90 kampanyasından iki kitap aldım. 
İlk bakışta mırkaşk:)))
Tahmin edileceği üzere kapak tasarımını görür görmez kaptım:) Daha sonra yazarı ile ilgili Vikipedi'den okuma yaparken 1973'te bir askeri darbe nedeniyle Uruguay'ın iktidarı değişince Galeano'nun hapse atıldığını, daha sonra da sürgüne yollandığını öğrendim. Arjantin'e yerleşmiş 1985 yılına dek de orada yaşamış. 
Tam da bu özellileriyle 'Bahar Okuma Şenliği' listemdeki eksik olan 17. kategoriye uyduğunu gördüm:))) Ve pek sevindim:)

Spocky 


Diğer kitabı ise George Orwell'in 'Hayvan Çiftliği' kitabını okurken not etmiştim. Paylaşımım burada.

Kültüy 


Tıkır minnakmırkbey 


Sevgili arkadaşım Mehtap yazarın iki kitabını okumuş ve çok beğenmiş. Kitaplarla ilgili paylaşımlarına buradan ve şuradan ulaşabilirsiniz.
Mehtap iyi bir okuyucudur ve kitap zevkine güvenirim. İnşallah önümüzdeki şenlikte okuyacağım ben de.

Kültüy, Spocky ve Tıkır minnakmırkbey 


Çılgın Balım 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder