13 Nisan 2016 Çarşamba

Benim İçin Yeni, İkinci El Kitaplar:)

Bugün az ama öz bir kitap alışverişi yaptım. Aslında biraz vaktim olsaydı daha daha kitaplarla dönerdim eve:) İnşallah bir dahaki sefere...

Aldığım kitaplara toplu bir mırkatış atalım:)
Spocky ve Kültüy


Ahmet Ümit'i pek severim. Kitaplarını okumanın yanı sıra söyleşilerini, röportajlarını, tv programlarını vs. takip ederim.
Blogumda paylaştığım kitapları için:

Beyoğlu'nun En Güzel Abisi / Ahmet Ümit 

Sultanı Öldürmek - Ahmet ÜMİT

İnsan Ruhunun Haritası - Ahmet Ümit

Kitapçının kedisinin sizler için fotoğrafını çektim:) 


İsmail Gülgeç'in çizimleriyle...

Fender 


Kültüy ve Gibson ♥♥


Arka kapak yazısına ve öykülere kısacık bir göz attım da ilgimi çektiler:)
Kültüy 

Nevzat Erkmen adını görünce hemennn alıverdim kitabı:)
Nevzat Erkmen'in çevirisini yaptığı Ulysses için:
Ulysses'i hakkıyla okuyabilmek adına yıllarını verip de hazırladığı sözlük için:
Tıkır minnakmırkbey ve çılgın Balım ♥♥


Yanılmıyorsam kitaplığımın ilk Asimov kitabı bu olacak:)
Ben çocukken ağabeyim Asimov'u çok sever ve okurdu. Sanırım Türkçe'ye çevrilmiş tüm kitaplarını alıp okumuştu. 
Ben ilk kez okuyacağım. Sanırım bilim kurgu çok okumadığım için bunca sene bir türlü buluşamadık.
Ama çocukluğumdan beri adına o kadar aşinayım ki Isaac ismini çok severim. Hatta mırkhanemizin üçüncü kedisinin ismi de Isaac:)) Burada ^-^

Fender 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder