17 Nisan 2016 Pazar

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Dar Kapı / Andre Gide

Kitapla ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

Dar Kapı - Andre Gide 



Okuma halleri fotoğraflarımı güncel olarak takip etmek isterseniz Instagram kullanıcı adım:okuyann


Bodrum 


Poirot 


Okuma şenliği defterime bakmak isterseniz:

* Bahar Okuma Şenliği ♥ Defterim ♥ 2016



Bodrum 


Fındık 


Külkedisi 


Okuma listem için oluşturduğum defterime bakmak isterseniz:

Bahar Okuma Şenliği *2016*



Fındık ve Tıkır minnakmırkbey 


Bodrum 


Fender ve Tıkır minnakmırkbey 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Poirot ve Bodrum 



2 yorum:

  1. dün dikiş dolabımda bir bardak buldum, kedili.. sana bir ajanda kılıfı dikecektim yanına da bu bardağı almıştım kedili diye ayrıca birşey daha almıştım ama onu bulamadım bir dönemki tembelliğimi atmış olduğumu umuyorum şu ara örgü görevlerindeyim bitsin dikişlere başladım mı yapacaklarımdan ilk sıralarına alıyorum senin kılıfı ama sana yazar ölçü isterim zira artık o ajanda eskimiştir :)
    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mırk mırkk 😻
      Beni düşünmen yeter ♥ Mutlu olmam için yeter de artar bile:)
      Kocaman sevgilerimle 😻♥😻

      Sil