1 Nisan 2016 Cuma

Eganba'nın Hassasiyeti 😻

Geçen hafta eganba'dan ilk kitap siparişimi gerçekleştirmiştim. Aldığım kitaplara göz atmak isterseniz paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.
Siparişlerinize ek olarak her hafta farklı bir kitap hediye ediyorlar. Benim aldığım hafta kedi öykülerinden oluşan 'Damların Efendileri' kitabı hediyeydi ve aslında sipariş vermemi tetikleyen de o kitaptı:) Siparişim sorunsuz gelmiş, bir de dediğim gibi kitap hediyeleriyle mutluluğum ikiye katlanmıştı. Tek eleştirim Instagram hesaplarına yazdığım soruya cevap verilmemiş olmasıydı. Gerçi daha sonra Instagram'da aldığım kitapları paylaştığım fotoğrafa mesaj yazmışlar ve benim yazdığım mesajı görmediklerini belirtmişlerdi, burada.
Sonuç olarak minik bir iletişimsizlik sorunumuz tatlıya bağlanmıştı:)
Ama bugün Eganba'dan bir kargo daha geldi.
Bakın neler geldi:
Mırkmerak Spocky:) 


Instagram hesabımda da yazdığım gibi Eganba ailesini bir de buradan tebrik etmek istiyorum. Çünkü bu davranışları beni inanılmaz iyi hissettirdi. Kimi firmalar gibi sadece satış olana kadar değil sonrasında da diyalogların sağlıklı olması için çaba harcamalarını çok takdir ettim.
Eganba'yı kurumsal bir kitap satış sitesi değil samimi bir kitapçı misyonu yüklendikleri için gönülden kutluyorum. Ticari bir kurumdan öte kitaba ve okuyanlara değer veren bir kitapçı benim gözümde 😻 
Tabii mahcubiyet hissettim ama böylesi hassas davrandıkları için de çok çok mutlu oldum.
Kocaman teşekkürler 🍀



Etkilendiğim bir diğer ayrıntı ise notun el yazısı ile yazılmış olmasıydı. 


Sizi sevdim Eganba ailesi:)
Spocky ve Gibson ♥♥


2 yorum:

  1. Ne kadar duyarlılarmış. Ben geçenlerden insancılkitaptan yaptım alışveriş. 19 kitaptan 6'sı gelmemişti. Yazdım sonra mı falan gelecek nedir durum diye yanıt yok. 3 gün bekledim. En sonunda aradım kadınla resmen kavga ettik. Beni suçluyor paranızı iade ettik de mail attık diye ki yok böyle bir meil.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun. Üzüldüm. Aslında sosyal medya hesaplarından ve hatta en başta blogunda paylaşmalısın bence yaşadıklarını. En azından kitapla haşır neşir olanların hangi siteler ne kadar güvenilir bilmeye hakkı var. Bence yaşadıklarını paylaş.

    YanıtlaSil