16 Nisan 2016 Cumartesi

Kitapların Dayanılmaz Cazibesi:)

Kitaplar, benim için bir tutku... Alması da okuması da kitaplığa dizip izlemesi de... 
Mutluluğun ciltlenmiş hali de diyebilirim:)


Kısa bir D&R turundan kitaplığıma kar kalanlar...
İçlerinden ikisi D&R'ın 9.90'lık kampanyasından.
Eve gelip blog için fotoğraf çekeceğim vakit kampanyalı iki kitabın üzerindeki 9.90 etiketini çıkarmak için epey bir çaba sarfettim. Avuç içi kadar kocaman yuvarlar 9.90 yapışkanı! Anlamadığım şey neden kitabın ön kapağına bunca büyük yapışkanlı bir kampanya etiketi yapıştırmaya gerek görüyorlar. Zaten indirim standı yapıyorsun. Dizmişsin kitapları da oraya. Bir de her kitabın üstünde kocaman yapışkan. Bandrol değil, kasada indirimi belirten kod değil, boşu boşuna kitabın kapağına zarar veriyor. Ben çıkarmakla uğraşırken pütürük pürürük kapakta kaldı. Tırnağımla kazıdım, kapak zarar gördü. Yapış yapış!!!
Neyse... Dün o kadar sinir oldum ki, sizlerle de paylaşmak istedim.

Sağ üst köşede zararlı bölge görülüyor:)
Zamyatin hiç okumadım. Daha önce toplu öykülerinden oluşan 'Elektrik' kitabını almıştım, burada.
Bu kitabını da 'Bahar Okuma Şenliği' okuma listemdeki eksik bir kategori için aldım. Listenin 12. sırasına göre Kitap Ağacı 'Bilim Kurgu Kulübü' ile birlikte okuyacağım.

Fındık 


Bu kitapta da sağ orta kısımlar zarar gördü...
Franzen'i de daha önce hiç okumadım. Yine bu yazarın da aldığım ikinci kitabı. 
İlki Pertla Hartlieb'in 'Hayallerimin Kitapçısı' kitabını okurken not aldığım 'Düzeltmeler' adlı kitabı, burada.
Ben 'Düzeltmeler'i etiket fiyatına almıştım, şimdi o da 9.90'a inmiş. Hatta kampanya dahilinde gayet güzel kitaplar var. Ama maalesef çoğunu ben etiket fiyatından almışım daha önce:))

Arkada koşturan Gibson 


Pek tabii beni önce kapağındaki mırkk cezbetti ama içeriği de kapak kadar iyi görünüyor. İçinde birçok hayvanla ilgili merak ettiklerimiz var. Okuyunca daha detaylı paylaşırım.


1800'lü yıllarda yaşamış Solomon Northup'un etkileyici gerçek hayat hikayesi... Özgür bir insan olarak ailesiyle yaşarken içkisine ilaç katılıp kaçırılmasından sonra 12 yıllık bir kölelik dönemi yaşıyor. Filmi de çekilmiş. Çok merak ediyorum kitabı da, filmi de...

Geride flu Fender 


Peter Ackyord'un 'Poe: Kısacık Bir Hayat' kitabını okumuştum. Buradan göz atabilirsiniz. 

Kültüy 


Kültüy mırkşaşkınlık anında:) 


Bir de bu açıdan görelim:)


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Kültüy ve Fender 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder