7 Nisan 2016 Perşembe

İstiklal Kitabevi ve D&R Ganimetlerim...

Bugün çifte güzellik günümdeydim:) Önce İstiklal Kitabevi sonra da D&R turu attık. 
İsitklal Kitabevi'nden aldıklarım:
Daha önce 'Katmandu Yolları' adlı kitabı almış ve burada paylaşmıştım. Bu kitabı görünce de ilgimi çekti. 
Yazar 1997-2008 yılları arasında Katmandu'da yaşamış. Almadan şöyle bir göz attım da yaşadığı yıllara ait deneyimlerini akıcı bir dille kaleme almış. Arada fotoğraflar da paylaşmış. Artık Bodrum Kadıkalesi'nde yaşıyormuş. Belli mi olur belki bir gün karşılaşırız:)

Fender, Kültüy ve Fındık 


Fındık 


Ne zamandır en doğru beslenmenin kan grubuna göre belirlenmiş besinlerle olduğunu duyuyorum. En iyisi okumak, anlamak ve uygunluğunca uygulamak diye düşündüm:))

Gibson 



Pınar Kür'ün polisiye romanını görünce bir merak kaptım hemen:)
Önceki paylaşımlarım için:
Bir Deli Ağaç - Pınar Kür
Bitmeyen Aşk - Pınar Kür

Fender 


Murathan Mungan'ın seçtikleriyle hayvan öyküleri...
Mungan paylaşımlarım:

Şairin Romanı - Murathan MUNGAN

Eldivenler, Hikayeler


Gibson 


Demir Özlü, Tezer Özlü'nün ağabeyi. Okuyacağım ilk kitabı.


Sunay Akın paylaşımlarım:

Fender 


Fender 


D&R'dan ise iki kitap aldım.

Instagram'da görüp almaya karar vermiştim. Bir de 'Köpekler' kitabı var. Kitapların geliri de Kemerburgaz bölgesindeki sokak hayvanları yararına aktarılıyormuş.

Kültüy, Fender, Tıkır minnakmırkbey 


Kitaplığımdaki kedili kitaplar videolarımı izlemek ve dinlemek isterseniz:

İlk Kitap Videom ♥ ^-^ ♥

Kedili Kitaplar ♡2♡ videom yayında ^-^

Mevcut videolardan sonra aldığım kedili kitaplar içinse buraya, yine buraya, oraya, şuraya, buraya,şuraya ve oraya ve buraya lütfen:)


Tıkır minnakmırkbey 


Anne Frank'ın günlüğünü paylaşmıştım:

Kültüy, Gibson sırtı ve kuyruk ucu:) ve Fındık 


Günün ganimetleri:) 


Mırkçantam:)
Fender 


Fender ve Fındık 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder