10 Ağustos 2016 Çarşamba

Eganba Alışverişim * Ağustos 2016

Eganba'dan üçüncü alışverişimi gerçekleştirdim. 

Aşkım ve Bodrum 


Önceki alışverişlerimde aldığım kitaplara göz atmak isterseniz:

Eganba'dan İlk Kitap Siparişim...


Aşkım 



Uzuun bir girizgahtan sonra güncel alışverişime geçebiliriz:))
Kutuyu Isaac açtı:) Ve Poirot 


Magda Szabo'nun 'Kapı' ve 'Katalin Sokağı' kitaplarını okudum. 
Katalin Sokağı'nı henüz blogda paylaşamadım ama 'Kapı' paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.


Instagram'dan Ebru yazarın 'Siyah Koku' kitabını tavsiye etmişti. Ancak o kitap yeni baskısı olmayan bir kitap. O yüzden yazarın başka bir kitabıyla tanışma faslını geçeyim dedim:) 


Bu kitabı Sergül'ün blogunda okumuştum.


Seray Şahiner'in 'Reklamı Atla' kitabını okurken not almıştım.


Seray Şahiner'in okuduğum kitapları:


İndirimde olan bir kitaptı. Okumak istedim...


Enteresan bir şekilde Neruda'ya çok sempati duyuyorum. Oysa bu kitabı alana dek kitaplığımda bir kitabı yoktu. Sadece dergilerde, internette vs. okuduğum alıntılar, şiirler...
 Ama hayat arkadaşının yazdığı kitabı okuyunca Neruda'ya kanım daha da bir ısındı.
Ayrıca şiirlerinin sevdalısı olduğum Nazım Hikmet'le diyolagları da buna etkili oldu:) 


Kaçını okumuşum bakalım:)


Galeano'nun dilimize çevrilmiş tüm kitaplarını okumak istiyorum.
Tanışma kitabım:
Babil.com alışverişimde 'Biz Hayır Diyoruz' kitabını aldım, burada.


Kitapları okudukça yorumlarım gelecek.


Alışverişlerinize Eganba defteri hediye geliyor. Ayrıca 75 TL üzeri alışverişlerde de bez çanta hediye!
Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder