28 Ocak 2017 Cumartesi

Hediye Kitaplarım

Sosyal medya sayesinde çok şükür bugüne dek harika insanlar tanıdım. Bunlardan biri de sevgili Filiz. Instagram'ın bana kazandırdığı değerlerden...
'En güzel hediye kitaptır' dedik ve birbirimize beğenip okuduğumuz kitaplardan hediye ettik.

Ben, göndereceğim hediyeleri bu sene içinde okuyup etkilendiğim kitaplardan seçtim. Son Eganba siparişime ekledim ve gelir gelmez de gönderdim. Alışverişimin detayları burada, videosu da şurada.
Hatta kitaplarla ilgili yorumlarımı okumak isterseniz:

Susam ve Zambaklar - John Ruskin

Çılgın Balım ve Gibson ♥♥


Sevgili Filiz Instagram hesabında da paylaşmış.


Bana çok güzel kitaplar ve bir de dergi göndermiş.
Okur okumaz blogumda paylaşacağım.

Fender ve Fındık 


Fender ve Kültüy 


Kültüy ve Fındık 


Fender ve Tıkır minnakmırkbey 


Çılgın Balım 


Kültüy ve Fender 


2016 yılının en iyi filmlerinden biri olan Geliş (Arrival) filminin uyarlındığı hikayenin bulunduğu kitap 'Geliş'.
Kitaptaki 'Hayatının Hikayesi' öyküsü 2016'da Arrival (Geliş) adıyla filme uyarlanmış. Buradan detayları okuyabilirsiniz.

Yazar Ted Chiang bilim kurgu türünün önemli ödüllerine sahip.

Monokl Kitap'a sonsuz teşekkürler.

Fender 


Fındık 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder