18 Ocak 2017 Çarşamba

Kitap Diyetinden Önceki Son Alışverişim:)))

Bunu da buraya koydum:)) Kitap diyetiymiş! Bakalım ne kadar sadık kalabileceğim bu başlığa:)
Uzun bir süre -sürenin süresine karar vermedim henüz:)- kitap alışverişi yapmayı düşünmüyorum.
Ama ikinci el kitaplar hariç. Bir de Sezgin Kaymaz'ın çıkması beklenen Farfara isimli kitabı bu karara dahil değil:)))
Eganba'dan verdiğim son siparişle alışveriş dönemimi dinlenmeye bıraktım. 
Eganba'dan yaptığım bir önceki alışverişimden (buradan alışverişime ulaşabilirsiniz) hala gelmesini beklediğim iki kitap var. Sitede temin süresi 2 gün yazmasına rağmen bugün 12. gün ve hala tedarik sürecinde.
Bir de, satış siteler ilk zamanlar kampanyalara hediyelere alıştırıyorlar. Beklentiyi yükseltiyorlar bir nevi:) Sonra birden vazgeçiyorlar ve bence bu müşteriyi olumsuz etkiliyor. Bir önceki alışverişte iki tanecik kitap ayracı koymuşlardı, bu sefer o da yoktu:) Bir ara ne güzel 75 TL üzeri alışverişlere bez çanta kampanyaları vardı, artık o da yok. Hatta ve hatta ilk zamanlar her hafta değişen bir hediye kitap oluyordu. Şu sıralar tasarım defter hediye gönderiyorlar. Gerçi baktığımda en güzel hediyeleri Eganba düşünmüş. Tabii en önemlisi genel olarak fiyatları diğer kitap satış sitelerine göre de oldukça uygun. Her şeye rağmen Eganba'yı seviyorum. İsmini de ayrı bir seviyorum:)

Kültüy 


Koli ne durumda geliyor derseniz, gayet iyi paketlenmiş oluyor...
Tıkır minnakmırkbey 


Kedili kitapları topladım yine:))
Kedili kitaplar videolarıma buradan ve şuradan ulaşabilirsiniz ^-^
Fender ve Tıkır minnakmırkbey 


Önce kedili kitaplara bir göz atalım:)

Spocky 


Tıkır minnakmırkbey 


Çılgın Balım 


Spocky ve Çılgın Balım 


Tıkır minnakmırkbey ♥


Fender 


Bir kitap dostuna hediye olarak aldım.
Kitaplarla ilgili paylaşımlarım için:

Mantık Al-Tayr - Feridüddin Attar

Susam ve Zambaklar - John Ruskin

Beni Ayakta Gömün -Çingeneler ve Yolculukları / Isabel Fonseca


Çılgın Balım ve Gibson 


Artık kitap alışverişi yaparken nasıl gözüm dönüyorsa aynı kitaptan iki adet sipariş etmişim:) Artık bir ara ne zamandır aklımda olan kitap çekilişini yapar, kitaplardan birini de oraya eklerim.

Çılgın Balım 


Doğan Hızlan'ın 'Kitap Hayat İçindir' kitabını okumuştum ve okurken epey kitap not etmiştim, burada...

Tıkır minnakmırkbey 


Pınar Kür paylaşımlarım:

Aşkın Sonu Cinayettir - Pınar Kür İle Hayat ve Edebiyat / Mine Söğüt

Bir Cinayet Romanı - Pınar Kür

Bitmeyen Aşk - Pınar Kür 


Fender 


Mehmet İmrak 'Meşhurların Kitap Okuma Alışkanlıkları' kitabını okurken Cemil Meriç'ten mutlaka kitap okumalıyım diye not almıştım. 
Mehmet İmrak paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz.

Fender 


Yazarı Vişnenin Cinsiyeti kitabıyla tanımış ve kitaptan etkilenmiştim, burada.

Çılgın Balım 


Alınacaklar listemden...


Çoğu sitede stokta olmayan, tükendi yazan bir kitap olduğu için ve Eganba'da da stoktaki son kitap olduğu için hemen aldım:)

Tıkır minnakmırkbey 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Spocky 


Fındık ve Tıkır minnakmırkbey 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder