22 Ocak 2016 Cuma

Yeni Kitap Alışverişim

Kitap alışverişlerim sıklaştıkça yaratıcı başlık atma konusunda başarısız kalıyorum:))

Yine merak uyandıran, beni heyecanlandıran, okunası kitaplar aldığıma inanıyorum:)



Kitaplara geçmeden önce aldığım filmden azıcık bahsetmek istiyorum. 
Nil Karaibrahimgil'in 'Kelebeğin Hayat Sırları' kitabını okurken not ettiğim bir filmdi.
Yönetmen 'in çok enteresan bir fikirle çektiği 12 yıllık bir emeğin ürünü. Filmin çekimine 2002 yılında başlamış. 
Ve her sene dört oyuncusuyla buluşarak 12 yıllık bir süreçte çocukluktan ergenliğe geçişi, sene sene işliyor. 
Uzun bir film, 162 dakikalık. Dile kolay 12 sene de zaten kısa bir filme sığdırılamazdı:)) 



Seray Şahiner'in 'Antabus' kitabını Instagram arkadaşım sevgili Ebru hediye etmişti. Paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz.Ve çok beğendiğim için Seray Şahiner'in yazdığı her şeyi büyük bir merakla okumak için sabırsızlanmaya başlamıştım.
Dergi ve gazete yazılarının derlemesinden oluşan kitabını görünce de sevinç içinde aldım:)



Kitaplığımdaki kedili kitaplar için buraya lütfen:)
Desmond Morris'in 'Kedinizi Nasıl Bilirsiniz?' kitabını okumuş ve şurada paylaşmıştım ^-^



Kitaplığımdaki köpekli kitaplar için buraya lütfen:)



Onca kitabın arasında önce ismiyle, sonra da kapak tasarımı ve arka kapak yazısıyla ilgimi çekti. 



Konusu pek enteresan şayet kurgusu ve dili de güzelse daha ne isterim:)



Keyifli okumalarınız olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder