20 Kasım 2012 Salı

Hobi Odam -13- Kedi Düzeni ^-^

Sevgili arkadaşım, isim akrabam:) Mehtap'ın -asabibakire- hediyesi, odamdaki duvardan bana mutluluk saçıyor ^-^



Evin bilumum köşelerinde içine kıvrılıp şekerleme yaptıkları kedi yatakları. Fırsat bulduğumda bir tane daha örmek istiyorum ^-^



Son zamanlardaki favori evleri ^-^


Kedili gazeteliğim ^-^ Külkedisi yüzünü sürekli bu kedişin kulakları ile kaşıyor:)))


Odamdaki gazeteliğim,


Ve en üstte Kedici:)


Severek kullandıkları paspaslar ^-^
Griyi Aşkım'a örmüştüm. O zamanlar evin tek kedisiydi. Eskitti kerata:)


Bir diğer keyif köşeleri ^-^


Odamdaki tırmalama tahtaları,


Bir kısım oyuncakları ^-^


Kutusuna bayılarak aldığım çikolata ^-^


Aşkım, Külkedisi ve Isaac hepinize mırkk mırkkklarını gönderiyor:)
Sevgiyle kalın, daima...

35 yorum:

  1. Tam bir kedi cenneti sizin ev.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha başka hayallerim de var, inşallah onları da gerçekleştirebilirim. Kedi ile ilgili ne varsa odaya doldurmak istiyorum:)))

      Sil
  2. off hepsi çok güzel. sen tam bi kedici olmuşsun artık cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim. Tüm hayvanları çok seviyorum ama kedilerin yeri çocukluğumdan beri bir başkadır ben de ^-^

      Sil
  3. Ayşımcım ne güzeller öylee. Paspaslarına ve kedi yataklarına bittim. Pisiciklerine zaten bayılıyorumm. Keşke benim de pisiciğim olsa :( Neyse seninkileri severim ben de :))
    Ah o çikolatadan ben de çok aradım. Tek bulabilidiğim ezilmiş bir taneydi. Nereden buldun acaba?
    Pisiciklere mırrkklar, paticiklerine öpücükler :)
    Seni de yürekten öpüyorum canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Melis'im. Gel ablası gel, hepsini mıncıkla:)))
      Carrefour'dan almıştım canım çikolatayı.
      Evin içinden Aşkım, Külkedisi ve Isaac, bahçeden de Tom, Jerry, Benek ve Pati mırkkk mırkkklarını gönderiyorlar sana:)))
      Kocaman ve içten sevgilerimle...

      Sil
  4. bu evde kedi olmak varmış,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bir de onlara sormak lazım. Koltuk tırmalamak yasak, bibloları devirmek yasak, dvd ve cd kaplarını ısırmak yasak:))))

      Sil
  5. Bayıldım yataklara.Sen mi ördün canım?

    YanıtlaSil
  6. bayıldım, birlikte yaşamıyoruz ama ben de çok seviyorum onları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.
      Sokaktaki tüm kediler hepimizin:)
      Sevgiler ^-^

      Sil
  7. Kedişlerin her biri yeni evlerinde kendi yerlerini nasıl benimsemişler. Çok hayret ettim. Sanki her biri kaçıncı katta oturacaklarını biliyor gibi maşallah gerçekten..:))
    O güzeller güzeli paspaslar ve kedişlerin yatakları benim el işlerine başlamama sebep biliyorsun.:))Allah razi olsun kardeşim. Ama Hala kedişli bir paspas yapamadım Mestanıma..:))
    Çook çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Külkedisi pek yukarı katlara çıkamıyor ablası. Kalça kırığından sonra sanırım kendini pek zorlamak istemiyor. Isaac ise tam bir fırlama:) Son hızla en üst kata çıkıyor:) Aşkım ise genelde ortalarda takılmayı tercih ediyor:))
      Sen çok daha güzel örgüler yapıyorsun sevgili arkadaşım. Ama artık Mestan'a bir paspas örme zamanı geldi bence:)
      Kocaman sevgilerimle ^-^

      Sil
  8. kedi aşığı biri olarak hepsine bakarken ekrana yapışmışım :) kedileriniz de eviniz de çok güzel ama ben en çok, ördüğünüz minder ve paspasa hayran kaldım.. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum, çok zarifsiniz.
      Sevgiyle kalın, daima...

      Sil
  9. Yok böyle bir ev:) Kedi cenneti:)

    YanıtlaSil
  10. bu evde kedi olasım geldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Buyurun gelin, birlikte sevelim her birini ^-^

      Sil
  11. Güzel evin de, huzur içinde hep beraber mutlu mesut olun inş., Nesrin'e katılıyorum, resmen kedi cenneti :) Ufacık hediyeme böylesi bir değer vermene çok teşekkürler.Bütün güzel eşyalarını güle güle eskitsinler, paspasları, yatakları görünce örgü öğrenmen lazım diyorum ama bu hafta 2 minik kazağımsı birşey ördüm oğluşuma , çatladım resmen sinirden:D Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah (c.c.) razı olsun arkadaşım. Cümlemize huzur ve mutluluk diliyorum.
      Aşk olsun ufacık olur mu hiç, benim için öyle değerli ki...
      Kazak daha zorlar ama bence paspası dene. Zaten tığla çok kolay bitirirsin.
      Kocaman sevgilerimle ^-^

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. :))) Mırnav dolu ama bana yetmiyor bu kadarı:)))

      Sil
  13. Benim kedişler görseydi sizin eve iltica ederlerdi:)Örgü kediş paspaslar harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Beğenmenize çok sevindim. Gönülden teşekkür ediyorum.
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  14. kedilerine verdiğin özen ve dikkate hayranım.
    Resmen paşalar gibi yaşıyorlar, çok şanslılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan ben onlardan çok daha şanslıyım. Bana öyle mutluluk veriyorlar ki ^-^
      Çok zarifsin canım benim.
      Kocaman sevgiler:)

      Sil
  15. sizin evde kedi olmak istiyorum.şanslı pisicikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Evin en büyük mutluluk kaynakları onlar ^-^
      Sevgilerimle...

      Sil
  16. merhaba Ayşımcım bugün çok güzel bir tekir sevdim yetişkin bir erkek , sokakta yaşamasına rağmen sağlıklı ve temizdi ,kendini pek sevdirdi sayılmaz bir iki tırnak attı ,ama çok ballı bir kediydi zavallının kulağını kesmişler çok üzüldüm,burada baktığım kediyi ilçede oturan bir amca kedileri çok seviyormuş ona verdim ara sıra uğra haber ver dedim kendinin başka kedileri olunca komşu yaşlı bir teyzenin evine kaçmış kendisinden iyi baktığını söyledi ,keşke her insan senin gibi bu insanlar gibi olsa ne iyi olur belki bu kadar kötülükte olmaz
    kedişli olan her şey güzel
    bende kedişleri kocaman öpüyorum
    sevgiler arkadaşım :))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu insanları hiç anlamıyorum. Masum hayvanlardan ne isterler de fiziksel şiddet uygularlar. Rabbim vicdan ve merhamet versin herkese.
      Ne güzel, sayende kedicik bir yuva bulmuş kendine canım.
      Duyarlı yüreğine kocaman sevgilerimle ^-^

      Sil
  17. Allahım evlerinde ne kadar rahatlar yerim ben onları :) paspasların ayrı güzel zaten canım ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel sev ablası:))) Teşekkürler.
      Öpüyorum ^-^

      Sil