5 Kasım 2012 Pazartesi

Kasım 2012 Çekiliş Sonucu ***

8. çekilişime katılan ve beni yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim. 
Sizlerin duaları ve iyi dilekleri sayesinde hayırlısıyla yeni şehrimize yerleştik çok şükür.
Sıra çekilişi sonlandırmaya geldi:)
Katılımcı listesi Aşkım'a emanet ^-^


Tümünü görmek isterseniz,


Tek tek katlandılar:)


Sonucu önce videodan seyredelim ^-^


Sevgili NarÇelen gönülden kutluyorum ve keyifle kullanmanı diliyorum. Adresini kappadukka@hotmail.com adresine bekliyorum. En kısa sürede paketini göndereceğim inşallah.
Yorumu,

ben de varım.
herşey gönlünce olsun..

Herkese sevgilerimle...

9 yorum:

  1. Amanınnnnnn..
    Ay pek bi mutlu oldum ben.
    ellerim de üşümeye başlamıştı artık :))
    teşekkür ediyorummmmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler canım, senin gibi güzel kalpli birinin kazanmasına çok sevindim :)

      Sil
  2. iyi günlerde kullansın.bu arada yazına bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. maaşallah katılım ne kadar fazla olmuş
    kazanan arkadaşı çok çok tebrik ederim çünkü hediyeleri çok güzelllllll

    YanıtlaSil
  4. Kazananı çok tebrik ediyorum ama katıldığım bir dünya çekilişin içinden cidden kazanmak istediğim bir çekilişti. üzüldüm de bir yandan... =)

    YanıtlaSil
  5. tebrik ediyorum narçeleni.senin de ellerine sağlık ayşınım.sevgiler..

    YanıtlaSil