12 Kasım 2012 Pazartesi

Sokak Hayvanları İçin Dükkan Pati'ye ^-^

Sevgili Nilgün Hanım'ın duyarlı yüreği sayesinde çok güzel bir proje hayata geçti. Açmış olduğu dükkanpati blogundan yapılan her alışveriş sokak hayvanları yararına kullanılıyor. Daha ayrıntılı bilgi almak veya siz de ürünlerinizle katkıda bulunmak isterseniz dükkanpati'ye bir uğrayın derim:)

Bu proje beni çok heyecanlandırdı ve çorbada benim de tuzum olsun deyip birkaç eldivenle katıldım ^-^
İnşallah devamı da gelecek.
Bakmak isterseniz burada ^-^


Sevgilerimle...

15 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel olmuş canım ellerine sağlık. hangisi daha güzel karar veremedim :)
    ama yapılış amacı hepsindende güzelmiş dükkanpatiye bol şatışlar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.
      Minicik bir faydam dokunsa dünyalar benim olur.
      Sevgiler ^-^

      Sil
  2. Nigün Hanım'ın davranışı örnek olacak cinsten canım, çok sevindim seninde emeğini ortaya koyarak bu güzel paylaşıma katılmana. Eldivenler için biliyorsun sadece çok güzel diyebiliyorum ellerine sağlık. Hayırlı bol satışlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım çok teşekkür ediyorum canım.
      Umarım katılımlar çığ gibi büyür.
      Sevgiyle kal, daima...

      Sil
  3. hepside çok güzel
    kampanya içinde teşekkürler el birliği ile duyuralım o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyarlı yüreğine kocaman sevgilerimi gönderiyorum canım ^-^

      Sil
  4. hepside çok güzel şekerim

    ayrıca kampanya için bizde duyuralım bakalım bir faydamız olursa ne mutlu

    YanıtlaSil
  5. ne guzelll..hayırlı satışlar olsun

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık bende bir amigurumiyle katılacağım inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Şimdiden senin de emeğine sağlık.
      Badem'i kocaman öptüm ^-^

      Sil
  7. teşekkürler Ayşım'cım böyle güzel bir projeyi haber verdiğin için ,benim de katkım olsun isterim
    seninde ellerine sağlık bol bol satışlar inşallah
    öptüm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli arkadaşım benim.
      Kocaman sevgiler benden sana ^-^

      Sil